1 Laatst bewerkt door MaeikeLouise (07-04-2011 21:14)

Onderwerp: Dit is hoe hij eruit had moeten zien ...

Op het moment dat wij trouwden afgelopen zomer was was ik nog niet zo heel lang bezig met taarten decoreren. Ook was de taart al via de trouwlocatie besteld, maanden voor ik ook maar wist dat het bestond. We zaten er dus een beetje aan vast  :nooo

Heb nu dus een dummie gemaakt van hoe ik hem zelf ongeveer had willen maken  :cool:

Simpel maar stijlvol:
http://farm6.static.flickr.com/5148/5598183481_1944d3f0e8_z.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5186/5598185425_158c153ef9_z.jpg

Dit is wat het was (wel erg lekker overigens):
http://farm6.static.flickr.com/5283/5244559130_c505478b37_z.jpg

Taartje ernaast heb ik binnen 1 uur snel even gemaakt voor de mensen met een notenallergie. De bakker kon namelijk niet garanderen dat de taart dat zou zijn ondanks alle maatregelen.

2

Re: Dit is hoe hij eruit had moeten zien ...

Wat een plaatje! Ik zeg, gewoon in je trouwalbum plakken met een leuke tekst erbij.
De oorspronkelijk taart vind ik er ook feestelijk uitzien hoor en lekker is natuurlijk ook belangrijk.
Wil je nog met ons delen voor hoeveel personen je bruidstaart was en wat hij gekost heeft?

Groetjes, Elly

3

Oooh ik vind je dummy veel mooier!

4

Gelukkig was hij lekker.Je hebt een hele mooie dummie gemaakt,nu nog even jullie trouwkloffie aan en schiet nog even wat mooie plaatjes  :lol:

ps.persoonlijk zou ik de naam van de bakker even weghalen

Groetjes Notje

5

Echt prachtig! :thumb:
Deze kan je ook lekker lang bewaren  :lol:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

Elly67 schreef:

Wat een plaatje! Ik zeg, gewoon in je trouwalbum plakken met een leuke tekst erbij.
De oorspronkelijk taart vind ik er ook feestelijk uitzien hoor en lekker is natuurlijk ook belangrijk.
Wil je nog met ons delen voor hoeveel personen je bruidstaart was en wat hij gekost heeft?

We waren met ongeveer 40 personen en we kregen de bovenste taart + nog een stuk (meer dan de helft) van de onderst mee naar huis.

Het zat bij de totaalprijs in, maar ik heb hem na wat rekenwerk geschat op iets meer dan €100,-

7

Dat valt me dan nog mee. Dus jullie konden thuis nog even nagenieten. Heb je de bovenste laag nog ingevroren?

Groetjes, Elly

Ja, we hebben hem ingevroren en op 27 november 2010 ontdooid. Dit om te vieren dat we precies 6 jaar met elkaar hadden op dat moment.

9

Wow, wat een strakke taart heb je gemaakt. De kleur van de letters is ook erg mooi. Ik wil ook graag onze bruidstaart zelf gaan maken (we trouwen in September, dus dat moet lukken..).

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

10

Ik vind je dummie écht heeel gaaf! Helemaal mijn stijl, echt perfect! Is het met witte marsepein of wit fondant gedaan?

11

Gelukkig was de trouwtaart lekker.
Jouw eigen taart is echt veel mooier. Fijn dat je dat zo goed gelukt is :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

12

ing schreef:

Ik vind je dummie écht heeel gaaf! Helemaal mijn stijl, echt perfect! Is het met witte marsepein of wit fondant gedaan?

Het is wit fondant. De rozen zijn van rood marsepein en gedust met de kleur ruby.

13

MaeikeLouise schreef:
ing schreef:

Het is wit fondant. De rozen zijn van rood marsepein en gedust met de kleur ruby.

Thanks, ik vind 'm echt super :thumb:

Wat jammer dat je zelf niet je taart hebt kunnen maken. De jouwe is veel mooier! Als ik achteraf m'n eigen bruidstaart zie, denk ik ook nog altijd, wat jammer dat ik toen niet al taarten decoreerde. Ik vond de mijne behoorlijk slordig gedaan...

Maar wel heel leuk dat jij je droomtaart nog een keer in het echt hebt gemaakt!

Groetjes van Kirsten

15

Heel erg mooi! Al moet ik zeggen dat ik de echte bruidstaart ook niet verkeerd vind hoor!

Hier hetzelfde verhaal.. Had ik m'n taart ook maar zelf kunnen maken! Wij hadden een standaard gehuurd bij onze taart bij hetzelfde bedrijf waar we de taart hadden besteld.. Taart moest hollandse hoogte zijn, kregen we amerikaanse hoogte en wat denk je.. Paste die taart er niet op..  :lol: