1 Laatst bewerkt door monique53 (07-04-2011 17:00)

Onderwerp: a pink romantic dummy

http://i51.tinypic.com/29ft278.jpg
piepschuim met fondant versierd.
http://i54.tinypic.com/14sh5xv.jpg
nog een keer, maar met witte achtergrond. Om formaat te testen. Maar deze is kleiner, snap er niets van.

2

Re: a pink romantic dummy

Mooooiiiii  :thumb:

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

3

Chique!!

4

mooi hoor :thumb: alleen jammer dat het zo'n kleine foto is

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

5

miran72 schreef:

mooi hoor :thumb: alleen jammer dat het zo'n kleine foto is

volgens mij is dit het format dat hier is toegestaan. Ik heb de foto met tinypic gedaan

6

Poepie chique! Daar zal je nog lang plezier van hebben.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

Mooie dummytaart  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

volgens mij is dit het format dat hier is toegestaan. Ik heb de foto met tinypic gedaan

ik upload de foto's altijd via mijn album, dan zijn ze vaak net wat groter. ik weet verder niet hoe andere programma's werken :think:
Het is jammer als je zo'n mooie taart hebt gemaakt als jij hebt gedaan en het fotootje is kleiner...bedoelde er verder niets mee hoor, want je taart is prachtig..

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

9

miran72 schreef:

ik upload de foto's altijd via mijn album, dan zijn ze vaak net wat groter. ik weet verder niet hoe andere programma's werken :think:
Het is jammer als je zo'n mooie taart hebt gemaakt als jij hebt gedaan en het fotootje is kleiner...bedoelde er verder niets mee hoor, want je taart is prachtig..

wat raar is, is dat de foto die ik zie, WEL groot genoeg is. De 2e weliswaar kleiner, maar misschien ligt het aan de brouwser. ik gebruik Firefox.

10

Mooie dummy joh! En dat over die foto-formaten, geen idee...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

Mooie taart !

Groetjes, Conny

12

Mooie dummy, zeker zo met die Xl-strik bovenop! :thumb:

13

Hij is gaaaaaag!!! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.