Onderwerp: stencillen met papier??
hallo allemaal,
ik wilde voor van het weekend een taartje maken en ik vroeg me af of je ook een plaatje uit kunt printen op papier, dat uitknippen en daarmee stencillen...
alvast bedankt, groetjes yvet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » stencillen met papier??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo allemaal,
ik wilde voor van het weekend een taartje maken en ik vroeg me af of je ook een plaatje uit kunt printen op papier, dat uitknippen en daarmee stencillen...
alvast bedankt, groetjes yvet
Heb je niet toevallig een lamineerapparaat, of iemand waarvan je die even kunt lenen? Want dan kun je best mooie stencils maken die vaker te gebruiken zijn. Ik ben bang dat gewoon papier blijft plakken maar heb er geen ervaring mee. het hangt er ook vanaf of je met botercreme, icing of poeder gaat stencillen denk ik....
ja dat dacht ik ook al van dat papier maar is een lamineerapparaat zo'n ding waarmee je papier van plastic kan maken? want volgensmij heeft mijn vader zo'n ding
, althans je papier leg je tussen de 2 laagjes lamineerfolie en door de warmte van het app. smelt de boel aan elkaar. vervolgens kun je daar dan gewoon je vormen, letters en figuren uitsnijden.
Ik ga het in ieder gaval proberen ik laat je wel ff weten of het is gelukt!!
Ja leuk, ik wil wel resultaat zien
Voordeel is ook dat je de gelamineerde stencils een beetje zou kunnen invetten met crisco als dat nog nodig is.
Succes!
wat je ook kunt doen, is iets printen, dan kaftfolie erop plakken en dan uitknippen. Minstens op de achterkant en beter voor- en achterkant beplakken.
Ik heb nog stencils liggen van porselein verven. Sommige nooit gebruikt. Zou dat ook kunnen?
Dacht nml dat de stencils voor icing dikker waren?
Hmm , ik krijg ineens ideeën met het lamineerapparaat dat hier ligt te verstoffen!
Ik heb nog stencils liggen van porselein verven. Sommige nooit gebruikt. Zou dat ook kunnen?
Dacht nml dat de stencils voor icing dikker waren?
kun je gewoon gebruiken hoor!
Die stencils voor icing zijn ook heel erg dun
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » stencillen met papier??