1

Onderwerp: Blond taart

Ik mocht zelf weten wat voor taart ik zou maken voor een jarige vriendin. Een blond taart stond al een tijdje op mijn altijd-al-een-keertje-willen-doen lijstje. Dus vanwege drukte het plaatje al wat eerder gemaakt en in de vriezer bewaard.
Kreeg ik gisterenmorgen een mailtje dat het ook wel in Pip, Oilily of Lief stijl mocht. Vandaar dus nog even wat stippels op de zijkant. Maar ik weet zeker dat ze deze erg leuk zal vinden en zeker niet had verwacht. Ik laat het jullie weten.
http://i51.tinypic.com/30xbw5k.jpg

2

Re: Blond taart

Mooi hoor! Knap gepuzzeld ook! Als ik dat doe heb ik echt mijn sugargun nodig om het er mooi uit te laten zien  :s

3

Leuke gepuzzeld, mooie taart!

4

Deborah schreef:

Mooi hoor! Knap gepuzzeld ook! Als ik dat doe heb ik echt mijn sugargun nodig om het er mooi uit te laten zien  :s

Volgens mij hoeft dat niet hoor. Als je de delen mooi tegen elkaar legt heb je echt geen sugargun nodig. Die gebruik je bij andere taarten toch ook niet altijd?

5

Go4Cake schreef:
Deborah schreef:

Volgens mij hoeft dat niet hoor. Als je de delen mooi tegen elkaar legt heb je echt geen sugargun nodig. Die gebruik je bij andere taarten toch ook niet altijd?

Het is meer dat ik het niet netjes kan snijden. Het is erg hoekig en rafelig.

6

Mooi gedaan!
Blond is leuk he, heb er zelf net ook een gepost: www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=144270
Je maakt strakke taarten!
Toevallig lieten mijn schoonouders (Gees en Chris) je site laatst aan ons zien vandaar en nu kom ik je hier tegen....

:thumb: leuk geworden, ook die strik erbovenop de jurk erg leuk gedaan

Wauw, gezellige taart. Toepasselijk dat ze een taartje in haar hand houdt, erg leuk gedaan!

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

9

fruitcake schreef:

Mooi gedaan!
Blond is leuk he, heb er zelf net ook een gepost: www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=144270
Je maakt strakke taarten!
Toevallig lieten mijn schoonouders (Gees en Chris) je site laatst aan ons zien vandaar en nu kom ik je hier tegen....

Ik hoorde ook van mijn schoonouders dat jij dit ook doet. Ben dus ook even op jouw site gaan kijken. Nu weet ik ook wie die bezoeker uit Heiloo was in mijn statistieken ;-)

10

De jarige job was heel erg blij met de taart en vond dit nog veeeeeel leuker dan Pip, Lief of Oilily. Voor de zekerheid had ik er maar een Pip verjaardagskaart bij gedaan  :)

11

Super mooi gepuzzeld.....leuke taart

12

Erg leuk, mag ik hem opslaan?

13

claudia76 schreef:

Erg leuk, mag ik hem opslaan?

Tuurlijk!

14

heel mooi!!!!

15

ik heb hem ook opgeslagen! hij is echt heelmooi en strak! waarmee/ hoe heb je de mond en sproetjes gedaan?

.....en er was taart....

16

BBB schreef:

ik heb hem ook opgeslagen! hij is echt heelmooi en strak! waarmee/ hoe heb je de mond en sproetjes gedaan?

Heel makkelijk, met eetbare stift!!  :Y

17

heeeeeeeeeeeeel erg gaaf!!
Ik mag de jarige wel, heeft dezelfde smaak als ik zo te horen  :lol: