Onderwerp: Ik durf het aan...mijn eerste stapeltaarten!
Hallo
,
Leuk dat je naar mijn taarten wil kijken!
Ik heb tot nu toe één keertje een taart gepost, maar heb voor de rest vooral heel erg veel gelezen, gekeken en bewonderd op dit forum. Maar vanaf nu ga ik ook gewoon "meer van mezelf" laten zien...
Begin december vorig jaar heb ik tijdens een geweldig leuke workshop bij Do (forumnaam) mijn allereerste stapeltaart gemaakt. Een paar taarten verder heb ik eind januari van dit jaar zelf met zenuwachtige kriebels in 't hele lijf mijn allereerste eigen stapeltaart gemaakt, ter ere van de eerste verjaardag van het dochtertje van een goede vriendin. Ze wilde graag een giant cupcake met bijpassende cupcakes, geïnspireerd op het uitnodigingskaartje. Was meteen een hele uitdaging, maar wel erg leuk om te doen! En dit is 'm geworden: (cupcakes staan er "illegaal" bij...oeps
)

En nog een foto met de mooi versierde jarige op de achtergrond...
Vorige maand heb ik mijn volgende stapeltaart gemaakt, ter ere van de tweede verjaardag van Ilan. De wens was een Bumba taart en ik heb die kleine clown toen maar in bad met ballen gestopt
:

Mijn tot nu toe laatste stapeltaart was een sweet 16, ter ere van de verjaardag van Carmen. Zij wilde graag een meidentaart met paars, roze en wit...

En nog een foto ietsie dichterbij...

Ik hoop dat je ze leuk vindt!
Bedankt voor het kijken!
Zoete groet,
Mandy

...nog zo'n niet sterk punt van mij...