1

Onderwerp: hulp nodig! 25 jarig jubileum taart..

Hallo!

Ik ben nieuw in het taarten maken.
Ik bak al wel een tijd, maar heb me nog niet aan een marsepein taart gewaagd.

Nu is het zo dat mijn ouders in mei 25 jaar getrouwd zijn en ik wil ze graag verrassen met een zelfgemaakte taart!

Heeft er iemand een suggestie/voorbeeld van een niet al te moeilijke taart?  Ik heb al een lekker recept voor het kapsel, maar zou graag ideeën horen over de vulling en het decoderen!

Alvast bedankt   :)

Gr  alana

2

Re: hulp nodig! 25 jarig jubileum taart..

Welkom op dit forum.....................deze rubriek is om te showen........niet voor vragen..........dus ik meld je bericht aan de mods zodat je verplaatst zult worden en waarschijnlijk meer antwoorden op je vraag!

3 Laatst bewerkt door Leef! (06-04-2011 22:50)

Decoderen? Of decoreren?  :rolleyes:

Grappig, mijn ouders zijn ook in mei 25 jaar getrouwd en ook ik ga een surprise taart maken (samen met mijn zusje).

Maar voor ideeen zou ik eens een kijkje nemen in Bakken & Vullen en in het Decoreren stuk. En anders de zoekfunctie gebruiken. Er is al heel veel besproken over vullingen enz.

Als ik jou was zou ik wel eerst eventjes oefenen met een klein taartje. Weet je meteen wat de valkuilen zijn!

Oh en je staat verkeerd hier! Ah en dat is al gemeld zo te zien! :)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Decoderen?  ;)

Vulling en decoratie is een kwestie van smaak.............voor de vullingen vindt je links bij de recepten heel veel ideetjes........
Decoratie: kijk eens in de verschillende parades........

5

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag