1

Onderwerp: Mijn eerste taartjes [FEEDBACK]

Sinds een maandje ben ik ook taartjes aan het bakken. Erg leuk om te doen (maar dat wisten jullie allemaal al natuurlijk).
Hieronder staan de foto's van mijn eerste twee taartjes Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij.

http://94.100.121.68/1238200001-1238250000/1238242701-1238242800/1238242786_5_x2Hw.jpeg

http://94.100.121.47/1272650001-1272700000/1272678401-1272678500/1272678478_5_m3SE.jpeg

2

Re: Mijn eerste taartjes [FEEDBACK]

Ik vind het hartstikke leuke en lieve taarten !

qua tips ; ik denk dat je je biscuit niet ondersteboven hebt gelegd voor het bekleden? Dan wordt je bovenkant meer recht.
ik mis een zwart lijntje boven de vlaggetjes op de  bumba taart.

En met boetseren zou ik vooral doorgaan, wat zijn je boetseersels lief en goed gelukt !

Groetjes, Conny

3

Leuke taartjes. De boetseerseltjes zijn ook erg leuk geworden hoor.

4

Geweldig!! Wat heb jij prachtige dingen geboetseerd!!! Vooral dat aapje is erg leuk!!
Ook ik miste het zwarte lijntje op de vlaggenlijn, maar het zijn beiden erg leuke taarten geworden!!! Complimentjes hoor!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes van Marjon

5

Eerste taartjes?
Dat belooft dan nog wat.
Is het aapje geboetseerd? Zo ja erg mooi gedaan.
Tip: Wellicht een dikkere rand onderaan de Bumdataart zodat je de eventuele plooien niet ziet.

Groeten van Rianne

6

ik denk dat veel mensen wat van jou kunnen leren qua boetseren  :) en voor de rest lekker tips blijven lezen en oefenen, dan worden de taarten vanzelf strakker. Succes en op naar de volgende... wel showen hoor  :Y

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

7

en toen zag ik ineens de aap van me zoontje op een taart staan hihi

erg mooi geworden

8

Bedankt voor alle leuke reacties en tips!! Ik heb nu al helemaal zin om de volgende taart te bakken. Volgende week een Hello Kitty taart (met zwart lijntje langs de vlaggetjes dit keer). En natuurlijk zal ik het resultaat hiervan even posten.

@Rianne74: Het aapje heb ik gemaakt van rolfondant. Hiermee kon ik iets makkelijker een 'vacht' maken dan met marsepein. Het aapje heeft het overigens niet langs overleefd, want mijn zoontje stak hem meteen in z'n mond toen de taart werd voorgezet  :9

9

Super leuk gedaan, vooral de aap vind ik geweldig leuk geworden