1

Onderwerp: Stempelen met Clear Stempels???

Hallo dames,

Ik heb het hier al een paar keer voorbij zien komen. Stempelen in marsepein of fondant mbv clear stempels. Nu ben ik nog maar een beginneling, maar die stempels zijn toch niet 'scherp'genoeg om een afdruk te kunnen maken in bijvoorbeeld fondant?
Of is hier een speciale techniek voor? Moet je inkt gebruiken ofzo?
Misschien hebben jullie er voorbeelden van of kan iemand meer uitleg geven. Ik heb de la namelijk vol liggen met clear stempels van het scrapbooken dus ga er graag mee aan de slag. (eerst ff schoonmaken natuurlijk....  ;) )

Alvast bedank.
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Stempelen met Clear Stempels???

Inkt zou ik niet gebruiken.................vloeibare kleurstoffen lijkt me een beter idee  ;)

3

En om afdrukken te maken............ik zou zeggen, gewoon proberen met je stempels..........misschien wel handig ze met een beetje crisco in te smeren tegen het plakken.......

4 Laatst bewerkt door Leef! (06-04-2011 21:31)

Toevallig heb ik gisteren ook een aantal stempels uitgeprobeerd (lang leve de action) en die werkten ontzettend goed!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5

Ik had bedacht om ze op de gumpaste/fondant te leggen en dan met de roller erover te gaan om zo te zorgen voor een gelijke verdeling van de 'druk' en dat de afdruk overal even mooi te zien is.

Nog niet uitgeprobeerd alleen..... sorry :o