1 Laatst bewerkt door Poppedijn (06-04-2011 15:12)

Onderwerp: CC's voor fancyfair, hoe vervoeren?

Goedemiddag! Ik lees al geruime tijd mee en heb al veel gehad aan tips etc. Heel fijn! Nu heb ik toch echt een vraagje :)

Ze hebben me een tijd terug gevraagd om cupcakes te maken voor de fancyfair op de school van m'n kinders a.s. vrijdag. Toen leek het een goed idee, nu de dag nadert, vind ik het idee toch wat minder goed, maar dat terzijde, haha.

Ik heb afgesproken zo rond de 30/40 cupcakes te maken. Echter, hoe vervoer ik die naar school? Stapelen is geen optie uiteraard...Een paar keer lopen zou kunnen. Maar vroeg me toch af, hoe doen jullie dat met grote aantallen?

2 Laatst bewerkt door Leef! (06-04-2011 15:15)

Re: CC's voor fancyfair, hoe vervoeren?

Je kan bijvoorbeeld speciale taartdozen voor cupcakes kopen waar je ze allemaal in kan doen. Of een cupcake carrier maar dat is een duurdere oplossing.

Kijk anders eens in de webshop onder cupcakes.

Oh en anders kan je het natuurlijk ook in een krat doen ofzo. Maar ligt er een beetje aan met wat je ze versiert. (Toeven plakt vaak zo aan elkaar)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

je hebt bij de taartzaken vaak taartdozen.
En daarin kun je dan een inlegrooster leggen ( die verkopen ze ook ) daarin kun je dan per doos 16 cupcakes doen!

Kosten hier in de buurt 1.95 per doos en 0.75 per inleg

Liefs Samantha

4

Bedankt voor jullie reacties! Ik was erbij vergeten te zeggen dat alleen de kosten van de cupcakes vergoed worden, ik maak er dus ook geen winst op. Dus wil er eigenlijk verder geen geld voor uitgeven...

Een krat is misschien wel een idee, zal eens kijken of ik er nog 1 heb liggen!

Wel goed om te weten dat er speciaal dozen voor zijn, nooit op gelet eigenlijk :)

5

je staat hier trouwens in de show rubriek.. Ik meld je even en dan wordt je verplaatst!

6

Oh mijn excuses! Bedankt :)

7

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Oeps, was me ook nog niet opgevallen...

Liefs Samantha