1

Onderwerp: Eindresultaat cursus PME suikerbloemen

Afgelopen vrijdag laatste dag PME gehad. We hadden allemaal best veel bloemen en konden dus best veel stukken of stukjes maken.
Hieronder mijn boeketjes. Ik heb thuis nog een paar kleine kunnen maken van de overgbleven bloemen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TKVVWK8I.jpg

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

2

Re: Eindresultaat cursus PME suikerbloemen

mooi , erg mooie kleur ook ! waar heb je pme gedaan ?

3 Laatst bewerkt door Pegitje (05-04-2011 07:26)

Leuk om ze hier te zien Monique ! We hebben hard gewerkt he, maar ik vond het wel heel leuk.

Groetjes Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

4

@frummeltje
In Huijbergen bij Liesbeth Taartenatelier.

@Peggy
Ja het was wel hard werken af en toe hoor. je voelde toch soms wat druk en dan wilt het natuurlijk helemaal niet meer lukken..oei. Maar t is toch goed gekomen.
Merkte ook wel dat jullie veel langer in de taartenwereld zitten. Hoorde soms termen en ingrediënten voorbijkomen die voor mij nog vraagtekens waren ;-). Wel leerzaam ook.
Maar ik vond het erg leuk. Jacqueline gaf de cursus goed en toch op een leuke luchtige manier.

Weet niet of je een Action in je buurt hebt. Maar die verkoopt nu potjes acrylverf met dekseltjes. 2 strips met 6 kleine potjes ebn een penseeltje voor zo'n 90 cent. Ik zag het vanmiddag en heb meteen een par pakjes meegenomen. Ze zijn al uitgespoeld en liggen nu te drogen. Daar kan straks mooi de dust poeder in.

Jij hebt nu ook je master gehaald na de suikerbloemen, toch?
Gefeliciteerd!!! :thumb:

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

5

@Monique,

Ja hoor, U spreekt hier tegen een Master gecertificeerde in PME,  :Y  :lol: 
Is inderdaad wel leuk om dat certificaat te hebben, ik vond dat ook wel een must als je zelf workshops geeft. Zo kan je jezelf toch een beetje onderscheiden van anderen vind ik.  Bedankt voor je felicitaties!

Wat die potjes betreft is wel een super goed idee!

En Jacqueline is top he, geeft inderdaad op een heel leuke manier les en is tegelijkertijd toch streng genoeg voor diegene waar dat nodig is. Mede dankzij haar, en natuurlijk onszelf ;)  hebben we zo'n mooie resultaten he!

Groetjes !

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

6

@Peggy de 'master chef' ;-)

Ik wil ze ook alle drie halen. Zal eind dit jaar worden dan, want de icing in mei zit al vol en daarna is de zomerstop. Niet erg want ik moet nog een cursus afmaken voor ons bedrijf.
Maar ik wil ze zowiezo alle 3 hebben, omdat er toch al plannen zijn wat te gaan doen ermee. Daarna maar wil ik ze ook van Wilton doen.
Jacqueline gaat die geloof ik ook geven, dus dan wil ik bij haar.

Groetjes
Monique

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

7

Prachtige boeketjes! Helemaal mijn kleurtjes...

Groetjes,
Marianne

8

mooie boeketjes zeg!!

waar kan ik vinden waar ik een pme cursus kan doen of die van wilton?

9

Echt heel mooi :thumb:  :thumb: Begin zelf in mei aan pme3 en daarna staan de suikerbloemen op mijn lijstje :)

10

Siep schreef:

Echt heel mooi :thumb:  :thumb: Begin zelf in mei aan pme3 en daarna staan de suikerbloemen op mijn lijstje :)

De icing was hier al vol dus het werd eerst de suikerbloemen. Na de zomervakantie ga ik weer verder met icing en fondant.
Daarna zou ik ze nog graag van Wilton willen doen.

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

11

Knap werk!

Jacqueline lijkt me inderdaad echt wel top. Er zat iemand bij ons op de inhaalles en haar bloemen waren echt wel mooi!

Take a walk on the cake side of life

12

Mooie boeketten.

Groetjes jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

13

Prachtig!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

14

Sanderius schreef:

Knap werk!

Jacqueline lijkt me inderdaad echt wel top. Er zat iemand bij ons op de inhaalles en haar bloemen waren echt wel mooi!

Jacqueline is echt wel goed. Ze vertelt ook heel veel waar je op moet letten. Was Anke, meen ik, die bij jullie is geweest voor een inhaalles vorige week. We hebben haar afgelopen vrijdag ook niet gezien helaas.

Groetjes, Monique
www.mb-specials.nl

15

Dat heb je toch ff mooi gedaan meid. Zeker jou kleuren zijn geweldig.
En hoe zit dat Peggy de 'master chef', waar blijft jou bossie met bloemen. Show me the flowers pleas. Want ze waren allemaal geweldig mooi.

Groetjes Elvira.

16

Hey Elvira,

Haha, 'master chef', ge doet me blozen hoor,  :o
Helaas heb ik het nog niet uitgezocht hoe je op dit forum foto's plaatst, waarschijnlijk niet zo moeilijk maar misschien ben ik wat te lui om dat uit te zoeken. Sorry gewoon nog geen zin voor gehad. Ik zet wel al mijn werk op facebook hoor, (onder de naam: Cakexclusive Westmalle) maar als ik me niet vergis hebben we elkaar daar al gevonden toch?

Jou bosje bloemen was anders ook wel super én prachtig van kleur !

Groetjes Peggy