Onderwerp: [feedback] Tweede keer cupcakes!
Voor een gezellig avondje met vriendinnen 
Gevuld met Mona kwarktaart aardbei
Tips zijn altijd welkom!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] Tweede keer cupcakes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een gezellig avondje met vriendinnen 
Gevuld met Mona kwarktaart aardbei
Tips zijn altijd welkom!

ziet er vrolijk uit zeg! Hoe krijg je dat streepjes design zo mooi?
krijg spontaan honger
zien er erg leuk uit!! 
Wow, mooie kleurencombinatie!! 
Hoi Irma,
mooi gedaan hoor! Herken ik daar bloemetjesuitstekers van de Action?
Die zijn wel wat lastig uit te steken zonder rafeltjes he?
Ik vroeg me trouwens af hoe je die Monapudding erin stopt. Doe je dat met een spuitzak, of heb jij een andere manier? Ik had me namelijk nog niet bedacht dat je cc's ook met luchtige pudding zou kunnen vullen. Dacht dat dat misschien te nat zou zijn....
ziet er vrolijk uit zeg! Hoe krijg je dat streepjes design zo mooi?
Dankjewel! ik heb met een kruidensnijder reepjes gemaakt van rood en wit marsepein. Deze om en om naast elkaar gelegd en toen een passend rondje uitgesneden...snap je het? Eigenlijk heel simpel... 
Hoi Irma,
mooi gedaan hoor! Herken ik daar bloemetjesuitstekers van de Action?
Die zijn wel wat lastig uit te steken zonder rafeltjes he?
Ik vroeg me trouwens af hoe je die Monapudding erin stopt. Doe je dat met een spuitzak, of heb jij een andere manier? Ik had me namelijk nog niet bedacht dat je cc's ook met luchtige pudding zou kunnen vullen. Dacht dat dat misschien te nat zou zijn....
Die herken je zeker!:P Ik vind ze zeker lastig om goed uit te steken zonder rafeltjes..maar eens op zoek naar iets anders, maar had geen zin om er heel veel geld aan uit te geven, ben nog maar net begonnen
De pudding heb ik er gewoon met een lepeltje in gedaan, TIP: wel weer het dekseltje (cake) er op doen...ben ik vanmorgen vergeten maar dat zie je dus wel....maar het is heerlijk! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] Tweede keer cupcakes!