1

Onderwerp: cake pop vulling

hai !

ik heb een vraagje over cake pops.
ik maak de cake - kruimel de cake - doe er een beetje creme bij - maak bolletjes - gaat allemaal wel goed, MAAR......
ik vind de bolletjes zo klef !!
hebben jullie recepten - ideeën hoe ik het wel een luchtig bolletje aan over hou ???

2

Re: cake pop vulling

Volgens mij zijn ze allemaal klef en niet te eten  :lol: (mijn mening) maar ze zijn oh zo leuk!
Ik lees even mee.

3

ik heb er laats gewone marsepein (waarmee je bijv. banketstaven mee vult) door de cakevulling gedaan.
Wat bleek de kleffe hap was ineens anders en lekkerder van smaak O-)

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

4

Ik doe het met gesmolten chocola, dat wordt vanzelf hard in de koelkast. Ik lust geen botercreme maar wel chocola :9

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Lemon curd erdoorheen mengen, jammie!!

I just love it....!!

mascarpone ipv botercreme?
Vind ik zlef lekker maar is nog steeds wel klef.
Ik denk dat je het beste dingen die je zelf erg lekker vind erdoorheen kan draaien. Klef zal het blijfen omdat het gemalen cake is.
balletjes uit een cake halen zonder te makel lijkt me namelijk best lastig :P

7

Ik lees even mee wil ze ook maken ;) Maar zou ook hazelnootmouse erdoorheen kunnen inplaats van botercreme :o

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

8

Ik gebruik kant en klare Icing. Voor een 15 cm bakvorm gebruik ik nog geen half potje kant en klare Icing. Als je teveel gebruikt kan ik mij voorstellen dat het klef wordt, maar bij mij waren ze niet klef.

9 Laatst bewerkt door inge h (06-04-2011 11:26)

eigengemaakt frosting(beetje boter, betje vanille en veel suiker) volgens recept uit cakepops van bakerella en haar yellow cake recept met een 1/2 tsp vanille minder  :9

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

10

Ik heb er een pakje monchou met een paar theelepeltjes jam  (drie of vier ofzo) doorgedaan. Samen met iets minder dan een half stuk van een 25 cm ronde biscuit. Gaf precies de goede consistentie. Hier haal je ongeveer 15 balletjes uit. Ik heb verder 1 reep melkchocolade (verkade, 175 gram) gesmolten in de magnetron, en daar de cakeballetjes aan een stokje ingedompeld. Ging perfect! :)

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......