1

Onderwerp: weer taartenbakverslaafde erbij:p

Hoi allemaal,

volgens mij heb ik me al een keer eerder aangemeld maar ik weet het niet zeker meer en kon ook niet meer inloggen dus heb me "opnieuw" geregistreerd en komt ik weer even om het hoekje kijken.

Ik ben Patricia van Heijst-Kooijmans, 33 jaar, getrouwd met Jaco en moeder van 4 kinderen. momenteel doe ik even niets, maar normaal ben ik nagelstyliste en werk vanuit huis sinds 2001.

M'n buuf heeft me aangestoken wat taartenbakken betreft. Helaas ben ik niet in de gelegenheid om zoveel taarten te bakken als ik zou willen. In januari was m'n oudste dochter jarig en zij heeft een Diddle taart gekregen (foto's volgen nog), deze is dan gemaakt door m'n buuf want ik zou helpen en had een nagelklantje die ik door de chaos vergeten was:p maar in Februari was m'n jonsgte dochter jarig en heb ik helemaal in m'n enigste uppie m'n eerste taart gemaakt, een lieveheersbeestje, en wat denk je.. toen de taart al gesneden was kwam ik er achter dat ik was vergeten foto's te maken.. even een blond moment:p

Op 20 maart hadden we een familie dag dus voor die dag heb ik maar meteen voor het gemak een stapeltaart gemaakt, hij is niet helemaal geworden zoals ik wilde maar goed, het was de 2e keer van m'n leven dat ik een taart maakte:p:p maar goed.. a.s. wordt m'n jongste zoon 3jaar en m'n oudste zoon wordt 14april 17 jaar, maar we vieren het beiden a.s. zondag.

Omdat ik nog een beginneling ben met een grote B, heb ik niet alles aangeschaft wat ik nodig heb en kan ook niet alles halen helaas, was het maar zo feest maar goed.. m'n jongste zoon wilt dus een cars taart (of iets wat erop lijkt) en de oudste wilt natuurlijk boobies.. nu heb ik geen bolvormige schaal of andere bolvorm, en ook niet in de gelegenheid om naar de Ikea te gaan.. wie weet een andere oplossing hiervoor? m'n buuf heeft em ook niet helaas.

bedankt alvast!

liefs Triesje

2

Re: weer taartenbakverslaafde erbij:p

Hoi!!

Welkom op dit gezellige forum!

Volgende keer niet vergeten foto's te maken hè? En showen in de parade natuurlijk!!

Bij de action en bij de hema hebben ze ook ronde schaaltjes om in te bakken, misschien is dat een optie?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

oh geweldig:D ik moet toch naar de action zo, o.a. speeltjes voor in de traktatie halen. dus kan ik meteen even kijken(die is een flink stuk dichterbij en makkelijk te doen op de fiets:p)

tnx voor de tip:D

4

Welkom!