1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-04-2011 12:59)

Onderwerp: het is natuurlijk van de zotte eigenlijk....

maar ik weet dat ze het zo lekker vinden!  :Y de 30 kinderen en nog een aantal juffen en meesters die vanmorgen vertrokken zijn naar kamp :lol:
morgen na schooltijd gaan er nog een aantal juffen en meesters naar toe om gezellig met zijn allen te eten. dus ik heb met de directrice afgesproken dat ik dan een doos met 45 cupcakes mee geef als toetje. natuurlijk weer wat geinige foto's erbij gemaakt en speciaal voor mijn lieve Collin een kaartje er van gemaakt (in een gesloten enveloppe natuurlijk anders is ie niet meer stoer  :D )
komen weer wat foto's

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302004037.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302004080.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302004185.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302004228.JPG

wat heb ik gedaan:
cupcakes gebakken natuurlijk, dan uit de oven afplatten met een glasplaat of snijplank, dan donkergrijze fondant uitgerold, relief mat er over, dan rondjes uitsteken en de cupcakes afsmeren en met die rondjes bekleden. dan met parelmoer iets gedust. dan de roosjes gemaakt met de roosmold van alphabetmoulds.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: het is natuurlijk van de zotte eigenlijk....

wat een schatjes!

3

Inderdaad van de zotte, maar natuurlijk wel errug lief aangeboden hihi.

Ik vind ze super gaaf hoor!

Groetjes San

4

Slim van je om gelijk je 'werkbeschrijving' erbij te doen. Ben je al die vragen vast voor :).
Oja, en mooie cupcakes.

5

Ze zijn er mooi  :thumb:  Je zoon zal blij zijn met zo'n lieve kaart!  :thumb:

6

wat een leukerds zeg! mooie kleuren ook.

Hoe kun je mold het beste gebruiken? Ik ben er nog niet zo goed in en het gaat iets te vaak fout ;)

Enthousiaste groet, Maxime

7

maar zelfs na afplatten met de glasplaat nog een mooi bolletje op de cc's... mooi hoor!

die van mij (60st) staan nu af te koelen, de bcmix staat te rusten, dus ik kan straks ook nog verder....

Groetjes, Dorothea.

Erg leuk, en vooral erg mooi op de foto gezet  :thumb:

'I love it when a cake comes together'

9

Knofje schreef:

Slim van je om gelijk je 'werkbeschrijving' erbij te doen. Ben je al die vragen vast voor :).

;) kijk,  jij snapt hem  :lol:

@Tari fondant, beetje tylose (doe ik altijd op gevoel, niet te veel anders is het niet meer lekker om op te eten  en laat niets intrekken :o)  en in de mold eene klein beetje crisco, balletje draaien, erin proppen en het overige voorzichtig wegsnijden met ene plastic mesje of schrapertje anders snij je zo je mold in.  dan er uit floepen.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Dot schreef:

maar zelfs na afplatten met de glasplaat nog een mooi bolletje op de cc's... mooi hoor!

die van mij (60st) staan nu af te koelen, de bcmix staat te rusten, dus ik kan straks ook nog verder....

ja ik vind een beetje bol wel mooi :D

11

Knofje schreef:

Oja, en mooie cupcakes.

Maar ik weet nog een vraag....... :lol: .......welke cupcake papiertjes gebruik je......ze zitten er zo mooi strak omheen....

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

12

altijd de witte van de sligro  ;)

13

Zien er heerlijk uit, je zoon is vast trots op je en heel leuk gefotografeerd.

14

wat een lieve mama.....
en ze zijn erg mooi!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Wat een mooie!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

16

Mooie cupcakes en hele mooie foto's!

17

Mooie cupcakes en super foto's!!
En dat kaartje...wat lief!

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

18

Wat een schatjes weer!

19

Jakkie.....en je maakt ook nog van die akelig mooie foto's.......
Weer helemaal super Bren!!! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."