1

Onderwerp: [FEEDBACK] mijn 1e keer cupcakes

Bij deze mijn eerste cupcakes. Een vriendin vroeg of ik ze wilde maken zodat zij ze kon trakteren op haar werk. Ik had ze nog nooit gemaakt dus was een grote uitdaging.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BN44XJU7.jpg

2

Re: [FEEDBACK] mijn 1e keer cupcakes

Leuk die bloemetjes zo!

Alleen misschien de volgende keer in een cupcakevorm bakken? Dan blijven de vormpjes wat ronder.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Ja ik dat helemaal met je eens.  jammer is dit he?
Ik heb nog geen cupcake vorm gevonden die in mijn heteluchtoven past. Ze zijn allemaal rechthoekig.
Ik heb ook een gewone oven maar die verspreidt de warmte niet goed. Achterin brandt alles aan en voorin niet gaar.
Jammer dat ik deze niet kan gebruiken.

4

Passen de vormen met 6 cc´s er ook niet in?

Ik heb een combi die ronddraait en deze past bij mij wel. Twaalf gaat net niet dus daarom heb ik een siliconen vorm bij de Action gekocht met 12 cc's en een rij van drie er afgeknipt.

Dat past precies! En met een siliconen maakt het ook niet uit of het een beetje tegen de rand aan zit want het buigt gewoon om tijdens het draaien.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5

Evie schreef:

Ik heb nog geen cupcake vorm gevonden die in mijn heteluchtoven past. Ze zijn allemaal rechthoekig.
Ik heb ook een gewone oven maar die verspreidt de warmte niet goed. Achterin brandt alles aan en voorin niet gaar.

hoi ik heb ook een combi maar ik zet die 12 gewoon op me bakplaat , en schuif hem erin op de randjes die aan de zijkant zitten , en dan draaid me plato er gewoon onder mee , misschien kan dat bij die van jouw ook ?
groetjes nadine

6

nadine1977 schreef:
Evie schreef:

hoi ik heb ook een combi maar ik zet die 12 gewoon op me bakplaat , en schuif hem erin op de randjes die aan de zijkant zitten , en dan draaid me plato er gewoon onder mee , misschien kan dat bij die van jouw ook ?
groetjes nadine

dit heb ik ook, maar dan doe ik 5 minuten voor het einde alles nog wel een halve slag draaien anders is alles achterin heel donker en voor nog heel licht. op deze manier gaat het bij mij nu wel goed ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Leef! schreef:

Passen de vormen met 6 cc´s er ook niet in?

Ik heb een combi die ronddraait en deze past bij mij wel. Twaalf gaat net niet dus daarom heb ik een siliconen vorm bij de Action gekocht met 12 cc's en een rij van drie er afgeknipt.

Dat past precies! En met een siliconen maakt het ook niet uit of het een beetje tegen de rand aan zit want het buigt gewoon om tijdens het draaien.

Dat vind ik een goed idee!! Ik wist niet dat dat kon, heb er ook eigenlijk nooit aan gedacht. Dat ga ik proberen.

De anderen begrijp ik eigenlijk niet zo (nee ben niet blond hihi)
De randjes die aan de zijkant zitten?
En als je alles 5 minuten voor het einde omdraait zakken ze toch helemaal in lijkt mij?