Onderwerp: push posp getest door vriendinnen
En ze vonden ze heel lekker!
Vanille cake , witte chocoladecreme, blauwe bessen, leuk voor de kleur) en meringue botercreme met framboos erdoor, en een verse framboos erop.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » push posp getest door vriendinnen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En ze vonden ze heel lekker!
Vanille cake , witte chocoladecreme, blauwe bessen, leuk voor de kleur) en meringue botercreme met framboos erdoor, en een verse framboos erop.

hmm wat een plaatjes en snoepies ! 
Oh die zien er super leuk uit!!! Ik kan haast niet wachten tot ik mijn containers binnen heb, om ze ook te proberen.
En ...was het een beetje te doen? Kreeg je alles er makkelijk in? En was het ook makkelijk te eten?
Ziet er wel heel lekker uit 
Oh die zien er super leuk uit!!! Ik kan haast niet wachten tot ik mijn containers binnen heb, om ze ook te proberen.
En ...was het een beetje te doen? Kreeg je alles er makkelijk in? En was het ook makkelijk te eten?
Ziet er wel heel lekker uit
Ja prima te doen, ik heb cake uitgestoken met een ronde uitsteker, en de rest er met een lange lepel ingedaan. Gaat heel vlotjes.
Om het op te eten gaat ook goed, je duwt alles omhoog als een ijsje en eet de hapjes er zo vanaf.
Top dingetje. 
ik dacht ze al gezien te hebben op je foto van de desserttafel van de beurs (de houders en de display..vulling was nog anders dacht ik)
ziet er echt hééél leuk uit 
ik dacht ze al gezien te hebben op je foto van de desserttafel van de beurs (de houders en de display..vulling was nog anders dacht ik)
ziet er echt hééél leuk uit
Ja, dat klopt, deze waren de eerste die ik heb gemaakt. Daarna heb ik ze "in kleurstijl" en met andere smaken ook voor de desserttafel gemaakt. ( die waren overigen ook heeeel
lekker.. )
Even een praktisch vraagje: zijn ze eventueel te recyclen? Stel dat ik tijd over heb (ja, stel dat) is het dan te doen?
Nou ik heb ze inderdaad ook afgewassen.. het is een hard soort plastic en het is te doen...Maar ik zou ze alleen nog gebruiken voor eigen gebruik. Voor een desserttafel of verkoop gebruik ik enkel nieuwe( reden: je ziet het toch dat ze gebruikt zijn vind ik.., )
Ok, toch fijn om te weten! Vind het leuke dingen en heb ze ook besteld, maar om zoveel plastic rommel te "produceren" voor één keertje zit me niet zo lekker. Moeten we zelf nog maar eens verlicht luxe toetjes eten 
OOOoooh, wat ziet het er toch enig uit! FIjn te horen dat het te doen is! :-D
Ohhh wat leuk!!!
Kan niet wachten tot mijn bestelling er is 
hartstikke leuk! nog iemand hier die met smart zit te w88 
echt super gaaf!!
Het lijkt mij heel makkelijk werken om de vulling met een spuitzak erin te spuiten... geen geklieder met een lepel..
Kom maar op met de bestelling, zou ze zo graag willen proberen...
[
Ja Om het op te eten gaat ook goed, je duwt alles omhoog als een ijsje en eet de hapjes er zo vanaf.
Top dingetje.
Daar heb ik sowieso geen moeite mee op iets op te eten.............ik krijg het eruit..........al moet ik het slopen
Maar dat komt omdat ze er zoooooooo lekker uit zien...........mjammie.........en mooi ook
zodra de container binnen is kan iedereen aan de slag die ze besteld heeft waaronder ik........leuk!!
O ja hopelijk snel, kan ook niet wachten ze zien er zo leuk uit 
waar koop je ze? en is prachtig gemaakt is ook leuk voor me trouwfeest voor de kids
groetjes nadine
hij is super, kan niet wachten tot de mijne binnen zijn
Wat een leuk en origineel idee!
Zouden jullie met mij willen delen waar ze te krijgen zijn?
super!!
Zou ik ook wel eens willen weten waar kan je ze bestellen ziet er SUPER uit!! 
twinkelotje in oosterhout verkoopt ze!
ze heeft ook een webwinkel!! (die mag in hier niet linken denk ik) maar even op i-net googlen en dan heb je haar zo gevonden!!
Jeetje wat leuk zeg!!!
Super!
Even een vraagje hoe dik zijn die stokjes?
Ik wil op zich wel deze houder aanschaffen maar zou ik er ook cakepops in kunnen zetten?
Kun je me daar antwoord op geven?
Bianca
Ik denk dat jou testvriendinnen het helemaal niet erg vonden om als proefkonijn te functioneren
Ze zijn een lust voor het oog, en ik denk dat het met de smaak ook wel goed zit. Mijn complimenten het ziet een super leuk uit. 
Mooi, die kleurtjes zo.
goed gelukt! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » push posp getest door vriendinnen