Onderwerp: Kuikenbaby voor een mensenbaby
Kuikentje van Browniecake, zonder vulling want de cake is al
Met dank aan de how to van Arinka voor het idee.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kuikenbaby voor een mensenbaby
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kuikentje van Browniecake, zonder vulling want de cake is al
Met dank aan de how to van Arinka voor het idee.
Wat een schatje!! Echt superlief!!
leuk leuk leuk!!
Leeeuk!
Mijn vader vroeg gisteren of ik geen 'angry birds' taart kon maken, dus ik sla deze even op als inspiratie! (als het mag natuurlijk )
wat een schatje!
Misschien een tip... ik zou zelf doorzichtig folie (cadeaufolie voor bv fruitschalen) om je onderbord hebben gedaan, dat krijg je wat strakker. Nu heb je volgens mij huishoudfolie gebruikt toch?
sooooow cute!!!!
Oh deze vind ik echt leuk!
Heb je voor de taart een een vorm zeg maar of heb je hem zelf zo gesneden? (Sorry voor de vage vraag)
@im: er staat ergens op het forum een how to van het kuikentje.. het zijn 2 blanda bolletjes dacht ik
@Post: dat is een hele goede tip van dat kadofolie. Heb nu inderdaad huishoudfolie gebruikt en t lukte maar niet om het er strak om heen te krijgen, terwijl ik het regelmatig superstrak voorbij had zien kom hier t forum. Maar nu weet ik dus de truuk...... Thanks!
@Im: Er staat inderdaad een how-to op dit forum. Staat ook in mijn post. How-to is van Arinka. De cake zijn 'gewoon' 2 blanda bolletjes die tegen elkaar geplakt zitten. Je krijgt dan een bolletje. Dit was een kleine versie. Maar voor Pasen wil ik 'm in de grote variant gaan maken. Succes!!
Wat een dotje!
@Post: dat is een hele goede tip van dat kadofolie. Heb nu inderdaad huishoudfolie gebruikt en t lukte maar niet om het er strak om heen te krijgen, terwijl ik het regelmatig superstrak voorbij had zien kom hier t forum. Maar nu weet ik dus de truuk...... Thanks!
@Im: Er staat inderdaad een how-to op dit forum. Staat ook in mijn post. How-to is van Arinka. De cake zijn 'gewoon' 2 blanda bolletjes die tegen elkaar geplakt zitten. Je krijgt dan een bolletje. Dit was een kleine versie. Maar voor Pasen wil ik 'm in de grote variant gaan maken. Succes!!
Zijn dit die blanda bolletjes die je ervoor kunt gebruiken?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30081467
Zijn dit die blanda bolletjes die je ervoor kunt gebruiken?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30081467
Dat zijn ze inderdaad. Ik heb zelf de variant van glas, maar volgens mij kan deze ook prima. Succes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Kuikenbaby voor een mensenbaby