1

Onderwerp: Hart onder de riem taarten

Laatst zag ik ergens hier op het forum en waar weet ik niet meer een foto van maar liefst vier hart onder de riem taarten, weet iemand waar ze wel staan en voor degene die ze gemaakt heeft, mag ik ze opslaan?  :o

2

Re: Hart onder de riem taarten

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140480

:Y  :Y  :D

3

Miss Flieber:  Ik lees nu pas je vraag, want in dit gedeelte van het forum kom ik bijna nooit. Ik voel me vereerd, dat je de foto's wilt opslaan en JA het mag   :lol:

Groetjes van Geetje

geetje schreef:

Miss Flieber:  Ik lees nu pas je vraag, want in dit gedeelte van het forum kom ik bijna nooit. Ik voel me vereerd, dat je de foto's wilt opslaan en JA het mag   :lol:

Groetjes van Geetje

Hoi Geetje,

Ik heb al een hart onder de riemtaart gemaakt n.a.v jouw foto....
Compleet anders hoor....rechthoekig taartjes en de hartjes waren uitgestoken maar vond het een fantastisch idee....ben nog maar beginner dus heb um iets makkelijker gemaakt...... :o
Dank je wel!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 4&p=28

6

Wauw, daar heb je mooi een eigen draai aan gegeven  :thumb:  Heb alleen niet gelezen wat de aanleiding voor de taart was (en dat hoef je ook niet te zeggen als je dat niet wilt)

En ik heb ook nog niet zoveel taarten gemaakt hoor. Geloof dat ik op dit moment ergens rond de 10-15 zit.

effe geplakt en gekopieerd

Manlief en ik zijn nog steeds onder de indruk van de buurman die gister de tuin binnen stapte...37 jaar, leuke vriendin, bewoond nu twee jaar het huis naast ons en een lief klein mannetje van 5 heeft.....alvleesklierkanker waar niets meer aan te doen is! Life sucks denk ik dan!

8

En dit staat in Over de Site omdat?................volgens mij niet de bedoeling..........ik zal je bericht melden, zodat hij verplaatst wordt naar de juiste rubriek

9

Deze past het best in 'decoreren', ik ga hem ff verplaatsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Karin09 schreef:

En dit staat in Over de Site omdat?................volgens mij niet de bedoeling..........ik zal je bericht melden, zodat hij verplaatst wordt naar de juiste rubriek

Het forum voor mededelingen, opmerkingen, vragen & suggesties voor of over DeLeuksteTaarten.nl

Het was dus bedoeld als vraag gesteld aan DLT,grofweg had er ook kunnen staan, hoe vind ik een onderwerp of foto hier eerder op het forum geplaatst..... heb zoals je ziet al antwoord op mn vraag, ik zou de lieve modjes hier niet mee vermoeien, die hebben het druk zat met andere babbels enz( buiten het feit dat ik denk dat hij hier tussen kan en mag....

11

Zal ik eens wat verklappen? Hij was al 3x gemeld  :shh: En ik was het wel met de melders eens, maar wist ècht niet waar ik hem anders moest laten... Maar nu zag Jozien gelukkig de melding eerder dan ik en die ging wel voortvarend te werk *D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Marianne schreef:

Zal ik eens wat verklappen? Hij was al 3x gemeld  :shh: En ik was het wel met de melders eens, maar wist ècht niet waar ik hem anders moest laten... Maar nu zag Jozien gelukkig de melding eerder dan ik en die ging wel voortvarend te werk *D

:lol:  :lol:  ;)

13

Tja, tegen jullie kan ik niet op, haha, vind het prima hoor, maar hoop dat je ook begreep waarom ik dacht dat hij daar hoorde, als jij al niet eens weet waar je hem moet plaatsen ;)

14

Miss Flieber schreef:

als jij al niet eens weet waar je hem moet plaatsen ;)

Niet verder vertellen hoor  :shh:  ;)

Ik snap jou logica ook wel :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag