1

Onderwerp: Planningsvraagje

Volgende week dinsdag ben ik jarig en ga ik trakteren met eigen taart en cupcakes. Ik wil 'n stapeltje maken en behoorlijk uitpakken aangezien ik 50 word. Nu moet ik maandag gewoon werken. De kapsels worden morgen en woensdag gebakken en gaan de diepvries in. Ik neem aan dat dit met de cupcakes ook kan? Nu wil ik maandagochtend alles uit de diepvries halen en maandagavond alles maken. Maar nu ben ik bang dat dat nachtwerk wordt en stressen aangezien ik om 12 uur het een en ander verwacht. Een andere optie is zondag alles bekleden of in ieder geval de taart maar kan dat. En hoe bewaar ik de taart dan?

Re: Planningsvraagje

planningvragen---> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik zou zondag vullen, afsmeren en bekleden. Dan kun je maandagavond rustig decoreren. De taart (en cc) kun je gewoon in de koelkast bewaren.
Succes en alvast gefeliciteerd.

Dat is toch een TAART waard!

4

Je kan natuurlijk ook je beklede taart invriezen.

De cupcakes rondjes voor erop kan je alvast klaarmaken zodat je het er alleen nog op hoef te leggen, en als je toeven maak kan je je botercreme ook van te voren maken, dit is een week goed in de koeling.

Het komt vast allemaal goed !

N-Joy Cakes

5

Met de taart invriezen bedoel je kant en klaar?

Als ik de cupcakerondjes in het weekend maak hoe kan ik die dan bewaren. In een afgesloten doosje of juist in de open lucht?

6

De taart kan helemaal afgedecoreerd Ingevroren worden.
Of alleen afgesmeerd of bekleed en decoratie later erop doen.

Ik bewaar de voorgemaakte rondjes in een vleeswarendoosje met laagjes bakpapier of met versehoudfolie afdekken en in een afgesloten bak. Gewoon in de kelderkast oid.

Dat scheelt je op het laatste mOment heel veel werk

N-Joy Cakes

7

Invriezen kan alleen als de vulling een in te vriezen vulling is.........