Onderwerp: Mooie patronen of zo voor de foodprinter???

Hoi iedereen,

Ik heb sinds kort een foodprinter en nu zou ik heel erg graag strikken en linten of naamplaatjes enz. op mijn taart zetten met een mooi printje erop.
Waar halen jullie je mooie motieven en patronen om af te drukken met de foodprinter?
Ik ben nog niet verder gekomen dan Colourlovers (al staan daar wel hele mooie op hoor), maar bv. rood met witte stippen, of wit blauwe ruitjes enz.  die ben ik daar nog niet tegengekomen.
Heeft er iemand mooie sites of tips waar je mooie motieven kan vinden?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Peggy

2

Re: Mooie patronen of zo voor de foodprinter???

Kun je niet gewoon zoeken op afbeeldingen en dan bijv. rood met witte stippen.
Dan krijg je allerlei afbeeldingen.

groetjes karin

3

colourlovers.com

wel ff registreren waarna je zo kunt inloggen

gister nog een koninginnedag print gemaakt :)

4

Via google idd en dan zoeken op bijv wallpaper (behang): dan krijg je grote afbeeldingen die ook na vergroten evt nog mooi blijven.

Bij Colourlovers ben ik inderdaad geregistreerd.  Via google heb ik nog niet echt leuke dingen gevonden, ik vreesde ook dat de kwaliteit van de print dan misschien niet zo mooi ging zijn.  Maar ik ga het eens een keertje uitproberen.

6 Laatst bewerkt door annick67 (16-04-2011 13:16)

Als ik bij Colourlovers een printje wil maken hou ik die lelijke balk onderin met Colourlovers(gegevens) erop.

Wie heeft dé oplossing om die eruit te halen zodat ik een hele A4 krijg met alléén het patroon???

Mij lukt het niet.....aarrrgggghhhh....  :s 

Edit: De afdruk blijft trouwens ook érg licht, lang zo mooi niet als op de site van Colourlovers.....:nooo