1

Onderwerp: [Feesdback] Beertje op de taart, zo schattig...

Wel trots op mijn taartje!
Kreeg van Cecie de tip om wat meer botercreme te smeren, even in koelkast en vervolgens met heet mes strakker strijken.
Hij is al wat strakker als mijn vorige taarten, maar nog niet heeeeeelemaal tevreden, dus op naar de volgende taart!!!

http://chantalessers.webklik.nl/user_files/2011_03/235912/photos/6b440f76e4f4530ebce5964f30e05601.jpg
Thanks voor het kijken he!

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

2

Re: [Feesdback] Beertje op de taart, zo schattig...

Het is een ontzettend leuk taartje, ook heel erg hoog. Ik zou enkel nog een sierlint aan de onderkant doen, dan lijkt je taart nog meer af.

3

Om te beginnen, vind ik het een heel leuk en lief taartje. Vind je beertje helemaal super cute  :thumb:

En ook ik ken het probleem van afsmeren. Gisteren heb ik nog een taartje gemaakt samen met mijn oudste 2 meiden (helaas geen foto van= vergeten te maken) en ik kwam er achter, dat een draaiplateau ook echt een geweldige investering is. Die had ik nog geen, maar vorige week bij de lidl gekocht en dat werkt gigantisch goed. Je kan dan nl. je mes stil houden tegen de botercreme aan. Je krijgt dus niet steeds nieuwe aanzetten ( hopelijk begrijp je wat ik bedoel).

Maar wat is het een leuke hobby hé? Ik kan er zo van genieten.

4

Heb je ook een smoother? Krijg je hem nog strakker mee!

Ik zou ook voor een randje voor de onderkant kiezen,staat wat netter :)

Erg mooi geboetseerd. Ik zou je alleen wel als tip willen geven om de taart pas na het bekleden op het kartonnetje te zetten, zo voorkom je vetvlekken op het karton.
Het sierlintje zou het ook echt helemaal af maken!  :Y

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

6

wat een lief taartje,
vind je beertje helemaal geweldig  :thumb:

Cake makes your smile !!!