1

Onderwerp: Zijn het wel stapeltaarten???

Gisteren had ik 2 opdrachten staan die ik eerlijk gezegd niet de makkelijkste thema's vind.
Ik heb dan ook echt mijn best gedaan om er een beetje leuke taarten van te maken.
Gelukkig waren beide bestellers er gelukkig mee pfffffffff

Voor de jarige Luuk mocht ik een Hulktaart maken.
De 4kante taart is eeen gewone gevulde taart,de hulk heb ik gemaakt van cakemengsel waar je ook cakepops mee maakt (ideaal om in model te krijgen ahah)
http://94.100.120.24/1274050001-1274100000/1274073701-1274073800/1274073762_6_vNBY.jpeg

En voor een collega van mij mocht ik een Landrovertaart maken voor haar jarige vader.
Vind het erg jammer dat de landrover niet helemaal geworden is wat ik wilde...........de auto is zeg maar wat korter geworden dan de bedoeling was  :s .
Kon het niet meer redden om daar een nieuwe van te maken,maar ze vond hem gelukkig geweldig
Heb haar wel wat korting gegeven.....ze krijgt tenslotte ook minder auto ahahah

http://94.100.125.9/1274050001-1274100000/1274073701-1274073800/1274073768_5_13cY.jpeg

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

2

Re: Zijn het wel stapeltaarten???

Beide erg mooi! Maar vooral de Hulk vind ik geweldig! Heel mooi in model gebracht! :)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

WAUW!!

Snap niet waarom je er nog zo onzeker over doet in het andere topic, maar ik vind je taarten echte mooie en daarbij ook nog eetbare KUNST werkjes!!!

Liefs Samantha

4

SHaak schreef:

WAUW!!

Snap niet waarom je er nog zo onzeker over doet in het andere topic, maar ik vind je taarten echte mooie en daarbij ook nog eetbare KUNST werkjes!!!

idd :Y

prachtige Hulk zeg, beetje eng om daar een mes in te zetten :s  :Y  ;)
En ja, de Landrover is wat kort, maar wel prachtig gemaakt :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Mooie taarten, vooral de Hulk. Wat een goed idee trouwens om de "cakepopmix" te gebruiken om een vorm van te maken.

Soms zit je wel eens van zal ik het helemaal van marsepein/fondant maken of helemaal van biscuitdeeg. Nu is er dus een andere mogelijkheid die ik zeker een keer uit ga proberen.

Bedankt !!

Sandra

6

ze zijn beide super gemaakt hoor Tam... :thumb:  :thumb:  :thumb:
die hulk is echt gaaf!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

Die Hulk is echt zoooo geweldig gedaan! Knap hoor!

8

WAUW Beide echt helemaal gaaf gemaakt zeg!! Petje af!!

groeten, Bianca
TAART in huis

9

Die hulk is echt fantastisch! Ik zou hem bij 3D taart gezet hebben, maar ik kan zoiets gewoon al niet maken ;-)

10

wow, beide zijn super maar die hulk spant echt de kroon...geweldig!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

11

wat een prachtige taarten zijn het, vooral de eerste vind ik :Y  :thumb:

12

dat cakepops dings was hier niet zo gelukt, misschien toch iets niet helemaal goed gedaan met het recept; maar je hulk is top!
en je autootje ziet er helemaal leuk uit!

Groetjes, Dorothea.

13

wat een leuke taarten!