1

Onderwerp: cupcake eerst in de vriezer of met toef?

Ik wil verschillende cupcakes maken :9 .
Omdat ik er veel ga maken vroeg ik me af of ik de cakjes eerst kan maken en dan allemaal decoreren of na decoreren in de vriezer.
Ik ga decoreren met verschillende botercreme (mix van de webshop) met toegevoegde smaak (patidess bijv).
En welk mondstukje gebruiken jullie voor de toef?

Alvast bedankt :D !!

2

Re: cupcake eerst in de vriezer of met toef?

Voor de toef, het mondstukje..............zie FAQ

Invriezen zou ik alleen met de kale cc's doen...........niet als je de toeven erop hebt gedaan.

Ik vraag me af of de botercreme van de webshop stevig genoeg is voor toeven.............mss even de zoekfunctie raadplegen? Bij de FAQ staat daar ook wel iets over.

3

Karin09 schreef:

Voor de toef, het mondstukje..............zie FAQ

Invriezen zou ik alleen met de kale cc's doen...........niet als je de toeven erop hebt gedaan.

Ik vraag me af of de botercreme van de webshop stevig genoeg is voor toeven.............mss even de zoekfunctie raadplegen? Bij de FAQ staat daar ook wel iets over.

Ja hoor, de bcm (ik neem aan gewoon funcakes) is stevig genoeg om te toeven. Ik voeg wel altijd 50 gr extra boter toe, zoals op de verpakking staat..

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Bedankt voor jullie reacties! :D

Ik kan niet zo snel vinden welk mondstukje voor de spuitzak gebruikt word :o ,welke gebruiken jullie?

5 Laatst bewerkt door Leef! (04-04-2011 14:30)

Ik gebruik 1M :-)

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/102/ … +cupcake?/

Don't just dream your life, but live your dreams too!

6

Super!

Dank je!