1

Onderwerp: Lianne91 stelt zich ook even voor.

Hallo,

Mijn naam is Lianne, ben bijna 20 jaar jong. Woon in de omgeving van Emmen.
Sinds december 2010 doe ik de opleiding brood- en banketbakker.
Nu weet ik al van het begin af aan dat ik verder wil met banket. Brood vind ik wel leuk, maar met banket kan ik veel meer mijn creativiteit kwijt.
Verder woon ik nog thuis bij mijn ouders met onze lieve hond, heb ook nog een broer maar die is het huis uit. En ik heb een hele lieve vriend, waarmee ik mijn andere hobby kan delen. Oude auto's! Zelf heb ik een mini van het oude type, die zijn we momenteel aan het restaureren.

Nou dit was het wel zo'n beetje. Ik zal hier de komende tijd wel wat vaker te vinden zijn. En ik zal ook proberen mijn taartcreaties te gaan posten.

Groetjes Lianne

2

Re: Lianne91 stelt zich ook even voor.

Welkom Lianne op dit leuke en gezellige forum.
Ik hoop dat je je hier snel thuisvoelt.
En wel showen he! :Y

groetjes, anne-mieke

3

Hoi Lianne

wat gaaf een mini!! heb toch altijd nog een zwak voor die leuke autotjes :Y  wat zijn de plannen? hoe erg is ie er aan toe??

oww en dan natuurlijk ook nog welkom op dit gezellige verslavende taarten forum :D

4

Hoi Lianne,

welkom op dit forum  :Y
en veel plezier met je hobby.

Cake makes your smile !!!

5

Van harte welkom! :D

6

Hola!

7

Jeetje wat een warm welkom hier :o  Bedankt allemaal!

Enne daffy, laten we het zo zeggen,  hij was er best wel erg aan toe. Zit behoorlijk wat nieuw plaatwerk op. Front, spatborden, a-panelen, passagiersdeur, beide voorste bodemplaten, banaan en de halve kofferbak mocht allemaal vernieuwd worden. En dan al het overige laswerk. Maar dat is inmiddels klaar. Maar het was ook weer niet zo dat ik er echt niet meer in zou kunnen rijden, maar toen ik eenmaal bezig was moest het ook meteen goed :P .
De plannen zijn om  hem weer strak te krijgen en zoveel mogelijk roest weg te werken. Hij word zwart met allemaal RVS/chroom.  Eerst het exterieur dus. Als ik dan nog eens wat geld overhoud dan wil ik er ook nog een keertje een ander interieurtje in. En  nieuwe velgjes eronder. Motorisch wil ik hem gewoon standaard houden 998 cc. En motorisch  zou die goed moeten zijn, althans zo is ie weggezet..

8

oww als ik jou verhaal zo lees gaat het helemaal kriebelen haha.. maar heb er al 2 gehad dus mag niet zeuren.. zucht haha

9

Welkom hier

Groetjes van
Kelly en de kindjes.

10

Hoihoi, veel plezier op deze forum enne
we verwachten wel ooit een taartje te zien met een mini er op ;)

haha geintje hoor!

Enthousiaste groet, Maxime

11

hallo, goh wat leuk je woont in de buurt :) ik woon in hoogeveen,
En oude auto's, ik wou een poosje geleden ene oude volvo kopen en opknappen maar heb er toch vanaf moeten zien :(

Veel plezier hier

groetjes