1

Onderwerp: taarten boor?

hallo

ik wil graag taarten maken voor op een standaard,je moet dan een gat in de taart maken,weet iemand waar ik zo'n taart boor kan kopen?

2

Re: taarten boor?

Misschien met een appelboor?

Groetjes Bianca

3

ik heb het nog nooit gedaan, maar het eerste wat mij te binnen schiet is een appelboor. maar misschien zeg ik nu wel iets heel stoms... :D

4

oh, valt mee geloof ik :lol:

5

jah dat kan inderdaad,allen ik zag ooit op een plaatje zo'n speciaal ding daarvoor

maar bedankt voor het mee denken;)

6

Ligt aan de doorsnee die je hebt van de pilaar die door je taart gaat........er is een how-to hierover...even zoeken dus ;)

7

Karin09 schreef:

Ligt aan de doorsnee die je hebt van de pilaar die door je taart gaat........er is een how-to hierover...even zoeken dus ;)

jah klopt dat zag ik ook,maar op dat plaatje zag ik dus een soort taartboor,wil dus heel graag weten wat het is

8

soraya85 schreef:
Karin09 schreef:

jah klopt dat zag ik ook,maar op dat plaatje zag ik dus een soort taartboor,wil dus heel graag weten wat het is

Dan vraag je dat toch aan degene van wie de how-to is of in dat topic...............daar staat dezelfde vraag...

9

Ik heb zo'n ding gehad en verkocht omdat ik hem nooit gebruikte, maar ik hem destijds gekocht bij Piece of Cake.nl

weet niet of ze die daar nog steeds verkopen hoor...

Succes!

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

10

Geeke schreef:

Ik heb zo'n ding gehad en verkocht omdat ik hem nooit gebruikte, maar ik hem destijds gekocht bij Piece of Cake.nl

weet niet of ze die daar nog steeds verkopen hoor...

Succes!

Super,hier heb ik wat aan dank je!!

11

Karin09 schreef:
soraya85 schreef:
Karin09 schreef:

Dan vraag je dat toch aan degene van wie de how-to is of in dat topic...............daar staat dezelfde vraag...

Klopt ga ik even doen,maar een topic openen is toch ook niks mis mee ;)

12

Topic openen is niks mis mee (meestal), maar als je snel antwoord wil........misschien op de andere manier proberen.

Heb ff google gebruikt, maar een taartboor..............pfff geen idee waar je die nu kan krijgen........

13

bij piece of cake verkopen ze hem geloof ik niet meer.
ik zie er wel een bij bouwhuis, volgens mij is de maat van de pillaar vrij universeel. de link kan niet gekopieerd worden, dus:
bouwhuis.com --> artikelcatalogus---> decoratie--> taartstandaarden---> 540504

:)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

Bedankt nog

ik heb ook google proberen te zoeken maar nog niet gevonden

15

Ik ook niet................

Misschien dat je met een pvc-buis in de goede maat de juiste afmeting uit kan steken?