Onderwerp: vrolijke cupcakes
mijn dochter mocht trakteren en ze wilde zo graag van die vrolijke cupcakes in gezellige kleurtjes.... nou... vooruit dan maar

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vrolijke cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn dochter mocht trakteren en ze wilde zo graag van die vrolijke cupcakes in gezellige kleurtjes.... nou... vooruit dan maar

ziet er erg leuk uit! Ook origineel om in een bekertje te zetten!
Wauw, daar word je inderdaad vrolijk van, erg leuk gedaan!
Onwijs leuk . Wat zit er onderin het bekertje???
Heel erg origineel idee
erg leuk!
Ziet er echt super uit!
Super mooie kleurtjes en prachtig je cupcakes! 
leuk!!
Wat een super leuke cupcakes!! maar toen ik die bekertjes zag was ik helemaal blij verrast!! Wat een super leuk idee!! en net als party-treats zou ik graag weten wat er onderin zit, en of je er misschien wel iets onderin hebt:) Mogen we jouw idee opslaan??
Onwijs leuk . Wat zit er onderin het bekertje???
Heel erg origineel idee
ik heb zitten zoeken naar van die uitdeelkadootjes, maar het is bij ballonnetjes gebleven....vonden ze gelukkig erg leuk!
Mogen we jouw idee opslaan??
Ik geloof nooit dat het helemaal mijn idee is
ik doe het trouwens al jaren zo, soms pak ik ze dan nog in in cellofaantjes..... mooie strik erom, kaartje eraan en klaar....
Wat een leuke cupcakes! Daar word je vrolijk van! En ook een leuk idee om cakejes in een beker te doen, had ik nog niet eerder gezien!
Wat een super leuke en vrolijke cc's!!
Dan moet de zon toch wel gaan schijnen! 
Wauw! Ik vind ze erg mooi, ook de kleurencombinatie!
Wat een super leuke en vrolijke cc's!!
Dan moet de zon toch wel gaan schijnen!
HET WERKT!!! 
Wat orgineel heb ze nog nooit in een bekertje gezien, ze zien er heel erg fleurig uit 
Erg leuk... vooral in die bekertjes... zou je evt. nog een klein uitdeelcadeautje onder kunnen doen... weer een ideetje voor de verjaardag van mijn kinderen.

In een doorzichtig bekertje zijn ze ook leuk, dan zien ze ook meteen wat eronder zit en met een mooi cupcakepapiertje blijft het toch kleurig....
Goh....kwisnie dat ik zo origineel was hiermee, leuk!
heel knap!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vrolijke cupcakes