1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ook ik zal me evev voorstellen. Ik ben Lonie en woon in Rotterdam.
Ik ben 34 jaar en ben al 10 jaar samen met mijn verloofde geen huisdieren of kinderen.
Mijn beste vriendin en ik "sporten" al tijd samen op dinsdag. Zei is erg druk met haar 2 kids en man, dus sporten wordt vaak vervangen door samen lekker koffie drinken en slap ouwe hoeren. Al heel vaak zag ik mooie taarten en altijd dacht ik: "dat zou ik nou ook graag willen kunnen" vorige week heb ik dus tegen mijn vriendin gezecht dat ik taarten wil gaan maken en dat zei maar mee moest. Gelukkig was zei gelijk net zo entiusiast als ik. Maar goed waar begin je? Via een collega kreeg ik dit forum en andere sites en via mij buurmeisje (www.stewardessbakttaart.nl) nog meer info. Ook gaan mijn vriendin en ik woensdag al naar http://www.leertaartenmaken.nl/ voor onze eerste workshop.
Ik ben heel benieuwd of ik het echt zo leuk ga vinden als ik hoop.
Ik hoop veel leuke ideeën en tips te krijgen.

Ik hoop veel met jullie te kunnen kletsen.

Tot snel

Lonie  :)

Re: Even voorstellen

Hoi Lonie,

Welkom op dit ontzettend leuke forum!

Leuk dat je binnenkort je eerste workshop hebt. Deel je het resultaat met ons?

Veel plezier in ieder geval!
En mocht je nog eens wat willen weten, er is hier altijd wel iemand die ja kan helpen!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

heel veel plezier gewenst op het forum, ben er zeker van dat er vlug taart bij de koffie zal zijn

Let's have a Cake Good Day !!!

4

Hoi Lonie,

Welkom hier op het forum,
en heel veel plezier met je eerste workshop  :thumb:

Cake makes your smile !!!