1

Onderwerp: Ook een nieuweling

Ik ben Biekie en heb afgelopen donderdag mijn eerste taartcurus gehad van Banketbakker Bart. Er waren nog 4 dames op cursus en wat hebben wij een megaleuke en productieve avond gehad. Hulde aan Bart die ons met van alles en nog wat heeft geholpen, en ons megaveel tips en trukks heeft geleerd. Je kan gewoon zien hoeveel liefde hij voor zijn vak heeft en weet dat enthousiasme ook over te brengen... NOu das gelukt, ik ben meteen verslaafd, wat is dat een leuke hobbie zeg.

In eerste instantie wilde ik alleen maar leren hoe het moest allemaal, maar het is zo leuk om te doen dat ik niet kan wachten tot volgende weekend, dan ga ik in mijn keukentje freubelen aan wat mijn eerste zelfgemaakte taart gaat worden.

Daarom ben ik blij bij dit supertoffe forum te mogen horen.  :Y  :)

Re: Ook een nieuweling

Welkom!!

Het "taarten" is inderdaad erg verslavend!  :Y

Je zult dus nog vast en zeker veel creaties maken, deel je ze met ons?
Het is altijd euk om te zien wat er allemaal gemaakt wordt.

Veel plezier!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Hoi! Welkom hier!

4

Hoi! Welkom hier! Altijd leuk als de eerste workshop al zo'n indruk op je maakt dat het je niet meer loslaat :D Succes met het taartenvirus ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5 Laatst bewerkt door Biekie (04-04-2011 18:40)

Dank jullie wel. :)

De afgelopen week het halve forum doorgespit voor recepten, technieken en how-to's. Wat staat hier veel!

En super dat er hier altijd wel iemand een antwoord heeft.
Zijn er nog meer mensen uit Alphen aan den Rijn?