Onderwerp: 1 persoons appeltaartje :)
Van de week zag ik hier mini-appeltaartjes die in een cc-vorm waren gebakken. Nou vond ik die te klein, dus ik heb het nu gedaan in de Jumbo-cupcakevorm van Wilton! Zo lief!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1 persoons appeltaartje :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van de week zag ik hier mini-appeltaartjes die in een cc-vorm waren gebakken. Nou vond ik die te klein, dus ik heb het nu gedaan in de Jumbo-cupcakevorm van Wilton! Zo lief!

Ik doe er een paar in de vriezer voor mijn man, want hij klaagt altijd dat ik nooit voor hem bak
...
Ja, dat had ik ook gedaan, geweldig he!?
Precies een goed maatje 
Ik ben alleen bergeten foto's te maken. Maar t zijn niet de laatste die ik zal maken, leuk om te doen zeg ik!!!
wat leuk ga ik onthouden
hoelang
bak je ze dan af
Prima idee!Heerlijk!
Dat blik heb ik ook, dus ga het ook graag proberen.
En aangezien het er bij jou perfect uitziet
zou je het recept en de baktijd (hetelucht?) kunnen plaatsen of mailen, alsjeblieft?
Leuk en lekker, is weer eens wat anders dan biscuit bekleed met marsepein.
Het recept was erg makkelijk; gewoon een pak Koopmans gekocht en een beetje extra erin gedaan: iets meer boter, Chileense rozijnen, citroen en amandelspijs op de bodempjes.
Volgens mij duurde het een kleine 30 minuten in de oven.
Dank je wel!
Yammie
jammie en een leuk idee 
Jammieeeeeeeeee en ziet er echt heel leuk uit!!

Supercute! Ik heb zo iets eens als toetje gedaan, maar dan met stoofpeertjes ipv appel en een bolletje roomijs er bij. 
Ik heb ze afgelopen weekend ook gebakken, heerlijk!
Maar even een praktische vraag.....
Hoe krijg je ze zo mooi uit het bakblik?
Bakblik goed invetten met boter en daarna bestuiven met bloem. Na het bakken goed af laten koelen zodat de koek hard wordt.
Ik ga het bakblik zo bestellen, staat al in mijn winkelwagen
Dit ziet er echt heerlijk uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1 persoons appeltaartje :)