1

Onderwerp: hoi, ik ben ook nieuw

Mijn naam is Natasja Boeren. Ik maak al enkele weken gebruik van jullie kennis. Vandaag voor het eerst een taartje geshowd. Het was mijn vierde. Pas nu geshowd omdat ook mijn biscuit voor de allereerste keer echt geslaagd is. Met dank aan Funcakes en mijn Kenwood KMix. Nooit meer iets anders.
Ik zie hier de meest prachtige creaties voorbij komen. Door veel te kijken hoop ik mezelf verder te ontwikkelen. Het blijft wel een hobby. Ik ben  moeder van een heerlijke vierjarige zoon, Raf, en heb een geweldige man, Rens. Daarnaast werk ik full time als leidinggevende bij een grote zorgverzekeraar. Dit is voor mijn echt iets voor mijzelf.  De kast staat al vol met allerlei hulpmiddelen. Daar ligt het niet aan. De komende weken kan ik flink oefenen met moederdagtaarten, verjaardagstaarten en gewoon snoeptaartjes.
Tot op het forum!!

Re: hoi, ik ben ook nieuw

WELKOM!!!

Leuk dat je er ook bij bent gekomen!

Ik heb net even naar je taartje zitten kijken en hij is heel vrolijk!
Dat beloofd wat voor de toekomst.

Inderdaad lekker iedere gelegenheid aangrijpen om aan het bakken te gaan. Zoals je vast al veel gelezen en gehoord hebt, de taarten zijn verslavend!!   :lol:  :lol:  :lol:

Ik zie graag nog veel taarten van je voorbijkomen!

Veel plezier!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Welkom en heel veel plezier hier!

Zo te lezen heb je de smaak al goed te pakken ;)  ;)  ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Welkom en heel veel plezier, zowel met het bakken, het versieren en het forum hier! :)

5

Hoihoi,
klinkt allemaal al reuze gezellig!
veel plezier op de forum!

Enthousiaste groet, Maxime