1

Onderwerp: Taart gister gemaakt bij Caek!

Hallo,

Gister samen met mijn mams een workshop  'ontwerp je taart' gedaan bij Caek (Etty, Etspaghet).

We hebben echt genoten van de dag! Goede uitleg, verzorgde ruimte goede materialen!! Heerlijke lunch! in een woord Super!

Hierbij het resultaat:

Het ontwerp:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MAY88AEE.jpg

Het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UOQERFHR.jpg

Zeker een aanrader! en voor ons niet de laatste keer dat we een workshop bij Etty gevolgd hebben!

Groetjes Jennifer

Dromen is niets meer, dan denken aan de toekomst!

2

Re: Taart gister gemaakt bij Caek!

Goed gelukt! Ik vind vooral je bloemen erg mooi  :Y  :Y Hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag?

3

Wat leuk zeg zo'n workshop, de taart is nu echt helemaal van 't papier afgekomen.

De taart is ook erg mooi geworden  :thumb: .

De bloemen vind ik helemaal super  :Y , mag ik vragen welke uitsteker je daarvoor gebruikt hebt?

Heel mooi resultaat  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

4

Oooooh!! GAAAAAAAF!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Hoi, thnx!

Deze uitsteker heb ik gebruikt.. Ik heb dit dus gister van Etty geleerd!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-717.html

Alle drie dun uitsteken, randjes dun uitrollen met een tool... soort kegelvormpje... dan op elkaar leggen en voila!

Dromen is niets meer, dan denken aan de toekomst!

6

Wat een supergave kleuren, het lijkt wel een aquarelschilderijtje!

7

Zo leuk he! Ik heb zo van je enthousiasme genoten, haha! Ook jullie hadden geweldige resultaten en zo goed ontworpen eerst die van je moeder ook! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

8 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-04-2011 14:01)

erg leuk, heel mooi strak ook! zeker gave bloemen, lieve kleurtjes. een heel gaaf resultaat van een goed geslaagde workshop dus :thumb:  je kunt met recht trots zijn op deze taart en Etty, complimenten aan jou ook gelijk he ;) het is altijd prettig als je cursisten met een schitterend resultaat naar huis gaan en super trots en tevreden zijn. dat maakt het verschil ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Mooi chique taartje :thumb:

groetjes elfje elly

10

kwebbeltje schreef:

erg leuk, heel mooi strak ook! zeker gave bloemen, lieve kleurtjes. een heel gaaf resultaat van een goed geslaagde workshop dus :thumb:  je kunt met recht trots zijn op deze taart en Etty, complimenten aan jou ook gelijk he ;) het is altijd prettig als je cursisten met een schitterend resultaat naar huis gaan en super trots en tevreden zijn. dat maakt het verschil ;)

Nou, wat lief dankjewel! :) Er is in zo'n cursus altijd te weinig tijd en iedereen wil weer andere technieken leren. Wat ik overigens zo ontzettend gaaf vind aan deze cursus is dat ik nu 5 mensen aan tafel had die allemaal eerst bezig gaan met hun ontwerp en dan probeer ik ze te helpen om dat te bereiken. (vaak hebben ze nog maar weinig ervaring met taarten maken) Zo leren ze van elkaar en is het echt een onwijs gezellige dag! :D En iedereen heeft aan het eind van de dag iets totaal anders gemaakt!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

11

Prachtig zeg !

Groetjes, Conny

12

Wat een prachtige taart, toppie!!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com