1

Onderwerp: En wie rijdt daar op een slak door de bloempjes....

.... mijn Lente Elfje!!

Ik had al eens een vier seizoenen taart gemaakt. Daar stond deze ook op. Afgelopen week heb ik een workshop gegeven, waarbij we allemaal deze hebben geboetseerd. De mijne kreeg deze keer fel roze kleding aan, ze staat ik mijn nieuwe roze kast, in mijn nieuwe bakhok.

In de mei staat er een zomer elf op het programma, deze zit op een zonnebloem.

http://94.100.121.93/1273350001-1273400000/1273351301-1273351400/1273351395_5_XzPK.jpeg

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

Re: En wie rijdt daar op een slak door de bloempjes....

aaah wat een lieffie!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Ik dacht meteen "Cowboy Billy Boem"... :/
Maar deze is veel schattiger, leuk hoor! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

4

Wat een schatje!

.. Want taart kan altijd!!

5

Mooi hoor  :thumb:
Echt prachtig gemaakt.

Cake makes your smile !!!

Ik vind hem super hoor maar heb wel een maar.....Is de foto wat vertekenend of ben ik kritisch in het feit dat ik denk dat ze nogal korte beentjes heeft, verder super lief en leuk idee. :o

7

leuk :Y

Groetjes Marjon

8

prachtig gemaakt. :Y

9

Miss Flieber schreef:

Ik vind hem super hoor maar heb wel een maar.....Is de foto wat vertekenend of ben ik kritisch in het feit dat ik denk dat ze nogal korte beentjes heeft, verder super lief en leuk idee. :o

Nou op de foto is het erger dan in het eggie. Maar inderdaad heeft ze wat korte pootjes. Ik heb hem nu voor de derde keer gemaakt, en de andere 2 elfjes hadden er geen last van. En die van de cursisten ook niet, terwijl we allemaal even veel fondant hadden voor de benen. Ik denk dat ik ze wat meer naar achteren heb geplaatst. Maar ze zaten al vast, dus helaas ze moet het er mee doen. Gelukkig heeft ze een slak om zich op voort te bewegen.  :Y

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

10 Laatst bewerkt door Miss Flieber (03-04-2011 21:17)

Maggie schreef:
Miss Flieber schreef:

Nou op de foto is het erger dan in het eggie. Maar inderdaad heeft ze wat korte pootjes. Ik heb hem nu voor de derde keer gemaakt, en de andere 2 elfjes hadden er geen last van. En die van de cursisten ook niet, terwijl we allemaal even veel fondant hadden voor de benen. Ik denk dat ik ze wat meer naar achteren heb geplaatst. Maar ze zaten al vast, dus helaas ze moet het er mee doen. Gelukkig heeft ze een slak om zich op voort te bewegen.  :Y

Eerlijk van je, en hij blijft schattig hoor..ook al heeft ze korte beentjes....en ja gelukkig heeft ze een slak :lol:

Erg leuk gedaan!!!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

12

Prachtig hoor!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN