1

Onderwerp: Swirly Hilly

Want ze werd 1. En wat was ik blij dat ik weer eens kon swirlen ;) Tussen al die administratie door had ik er gewoon geen tijd voor. En dit was dan een echte bestelling. Dus toen moest ik wel hahahaa. Ik blij. Mensen blij. Leuke dag! Hilly is dan ook Tijn's aanstaande. Dus ik moest wel even mijn best doen natuurlijk en een goede indruk maken. Echt zo'n typisch CUTE meisje. Grote ogen en rood haar...Heeerlijk!! Ze heeft een heeeel groot stuk op. Tijn ook...die bleef maar bietsen bij iedereen in de kamer...Hij krijgt zo eten, maar of hij het nog lust...Geeft niks. Morgen weer een dag ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EIYVBMQX.jpg

Close-up van het schilderwerk met flits :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ICHWLOWE.jpg

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

2

Re: Swirly Hilly

Wat een schatje! Zulke lieve kleurtjes.....  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

het is echt een lieffie! :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

heel lief!!!

5

Beauty!  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

6

Woooww.. zoo mooi en gave kleuren..

Ik zag je naam en dacht.. gelijk even klikken.. er zijn nou eenmaal een paar namen op het forum waarvan je de taarten niet wilt missen... en dit is er weer één van..... prachtig...

Kimh schreef:

Ik zag je naam en dacht.. gelijk even klikken.. er zijn nou eenmaal een paar namen op het forum waarvan je de taarten niet wilt missen... en dit is er weer één van..... prachtig...

Dat dacht ik dus ook zag je naam en mijn muis ging er gelijk heen  :lol:  Super mooi !

8

Hij is SUPER!!!!

9

Mooi gemaakt meid, dit is er weer echt 1 met jouw handschrift, wees er maar heeeul zuinig op! ;)  :Y

10

fairydust schreef:
Kimh schreef:

Dat dacht ik dus ook zag je naam en mijn muis ging er gelijk heen  :lol:  Super mooi !

:Y  hier ook!
En hij is wederom fantastisch!  :thumb:

11

Ooooh PRACHTIG!!!! Errug mooi zo met die kleurtjes!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

Wat een schitterende creatie van jou weer. Heerlijk om erna te kijken.
Prachtig gedaan :thumb:  :thumb:

13 Laatst bewerkt door smollebulle (03-04-2011 19:56)

Heeeel knap gedaan.  :o Moet wel eerlijk bekennen dat het niet mijn ding is, dit soort taarten  :/

14

smollebulle schreef:

Heeeel knap gedaan.  :o Moet wel eerlijk bekennen dat het niet mijn ding is, dit soort taarten  :/

Heeeeeyyy Smollebulle...Hmmm heb ik je zoveel misgelopen?, heb het idee dat ik je al eeeeeuwen niet heb gezien op het forum :) hoooi!

Maar dat snap ik wel hoor dat het niet je ding is. Het is een een heel specifiek iets....zo'n swirly-rand....Ik kan niet tegen die beetje oud-engels achtige stijl...niks voor mij, maar vind het wel altijd heel knap!

Hihihi dankjewel voor de reacties!! Jeeee :)

wauw wat een prachtige taart.
complimenten

carpe diem

16

W O W .......

that's all ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

17

mamakaat schreef:
smollebulle schreef:

Heeeeeyyy Smollebulle...Hmmm heb ik je zoveel misgelopen?, heb het idee dat ik je al eeeeeuwen niet heb gezien op het forum :) hoooi!

Maar dat snap ik wel hoor dat het niet je ding is. Het is een een heel specifiek iets....zo'n swirly-rand....Ik kan niet tegen die beetje oud-engels achtige stijl...niks voor mij, maar vind het wel altijd heel knap!

Hihihi dankjewel voor de reacties!! Jeeee :)

:| Ik ben inderdaad niet zo heel veel meer op het forum. Het ontbreekt me gewoon aan tijd . Maar ik mis het wel dus probeer toch langs te komen en bij dit ingewikkelde exemplaar moest ik even reageren  :Y

18

Wow wow wow, wat een mega-super-ontzettendgaaf-geweldige-prachtigmooie taart  :D .

Hier kan ik alleen maar van dromen dat ik 't zou kunnen maken (wat natuurlijk uitdraait op een nachtmerrie omdat ik 't ook in m'n droom niet kan  :+ ).

Ook het kleurgebruik vind ik echt gaaf!

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

19

Hihihi Rafaelle dankjewel :) Er komt een workshop van. De try-out is in Belgie (maasmechelen) En over een dikke week komt er een agenda voor Nederland :) Dus hihihihi Wie weet .....

Dankjewel allemaal!!

20

heel mooi!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

21

mamakaat schreef:

Hihihi Rafaelle dankjewel :) Er komt een workshop van. De try-out is in Belgie (maasmechelen) En over een dikke week komt er een agenda voor Nederland :) Dus hihihihi Wie weet .....

Dankjewel allemaal!!

Ooooooh, ik kan niet wachten (en ik ben anders héél geduldig hoor  O-)  :lol:  :lol:  :lol:).

Taartalataaaaaaaaaaaaaa