1

Onderwerp: sugar gun: overtuig me ;)

Hoi allemaal,

Ik hoor allemaal verhalen dat een sugar gun super handig is enzo, nu zit ik er aan te denken om deze voor m'n verjaardag te vragen, maar het is wel prijzig..

Dus mijn vraag is: waar gebruiken jullie de sugar gun voor? En waarom is dit nu juist zo'n handig tool?!

Groetjes,
Lammetje

2

Re: sugar gun: overtuig me ;)

Kijk goed rond in de parade en we hóeven niks meer te zeggen!!! ;)

3

Klopt! Ik gebruik 'm bijna voor elke taart  :Y . Om randjes mooier af te werken, om touw mee te maken, haar, gras, logo's, enz...  :Y

4

of met de zoeker sugar gun en dan de parades aanvinken  :think:

Lieve groetjes van Nicole

5

Het staat er idd al, mijn beste aankoop geweest  :Y

6

alleen mijn handen doen er sosm zo'n pijn van....

voor mij persoonlijk: super met gumpaste, drama met marsepein en fondant zwaar maar te doen.

Ik ben blij dat ik hem heb, maar niet onmisbaar...
(de taart waarvoor ik hem wel helemaal super vond is deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140136
voor de tiara, het 'touwtje' om het  kussen en de tressen)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

7

lizzl schreef:

alleen mijn handen doen er sosm zo'n pijn van....

voor mij persoonlijk: super met gumpaste, drama met marsepein en fondant zwaar maar te doen.

Ik ben blij dat ik hem heb, maar niet onmisbaar...
(de taart waarvoor ik hem wel helemaal super vond is deze: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140136
voor de tiara, het 'touwtje' om het  kussen en de tressen)

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou hem niet willen missen, maar gebruik hem zo weinig mogelijk. Als er een apparaatje op de markt komt die hetzelfde kan, maar beter is voor je handen, koop ik het direct en dan is het bye bye sugergun.

Veel liefs Rafaëla

Ik gebruik hem met zeelandia marsepein en heb nooit problemen...
Met de Funcakes marsepein gaat het moeilijker..
Maar ik ben er echt heel erg blij mee!
Gras, haar, lijntjes in puzzelplaatjes, logo's, vlechten...
Ja, echt de moeite waard!

9

Ik heb ook helemaal geen problemen mee dat ie zwaar zou zijn hoor... Je moet hem wel goed recht houden, niet schuin zeg maar.

10

en als het niet lekker werkt, zorgen dat je fondant lekker zacht is, evt. met crisco!
Ik heb nooit zere handen, maar gisteren op een workshop wel gezien, dat niet iedereen er makkelijk mee overweg lijkt te kunnen.
Ik wil in ieder geval niet meer zonder.

11

Ik gebruik hem ook vaak; voor afwerkrandjes om de taart, lijntjes om puzzelplaatjes, gras, haren, lange koordjes. Zou ook niet meer zonder kunnen. Echt vragen, je hebt er een hoop plezier van. Ik werk trouwens met marsepein en heb geen last van zere handen. Goed kneden van te voren helpt!

12 Laatst bewerkt door fruitcake (03-04-2011 19:56)

Ik wil je zo graag overtuigen dat ik 2x post :o

13

wat leuk om te lezen al die reacties! Ik ga het toch maar op m'n lijstje zetten denk ik en dan hopen dat ik geen zere handen krijg ;)