1

Onderwerp: Goedemiddag

Na, net zoals vele andere, een tijdje te hebben rond gekeken op deze site kom ik me ook maar eens voorstellen.

Ben eigenlijk maar net begonnen met het bakken.
Gisteren heb ik mij eerste taarje gemaakt. Stelde niet zo veel voor hoor, als ik zie wat er hier allemaal gemaakt wordt, is die van mij er niks bij. Maar het was mijn eerste taartje, dus ben ik natuurlijk wel trots op.
Maar ik hoop zeker nog heel veel bij te leren. Alleen al door het rond kijken op deze site heb ik al veel geleerd. Nu moet ik het nog uitvoeren  :D . Binnenkort heb ik wel een paar verjaardag dus dat zijn wel mooie gelegenheden om weer wat te oefenen.
Volgens mij leer je het ook het beste door te doen.

Wat ik wel een minpunt van deze leuke hobby vind is dat al het materiaal zo duur is. Het is mij wel opgevallen dat je aardig wat materiaal nog hebt om een mooie taart te maken.

Als ik een mooi taartje gemaakt heb, zal ik hem natuurlijk hier aan jullie showen.

Groetjes!

2

Re: Goedemiddag

Welkom hier!!

Natuurlijk ben je trots op je eerste taartje!!! Het gaat je met elk taartje steeds beter af hoor, lekker blijven bakken! Zul je zien! :D

Je hoeft niet meteen een dure taart-uitzet aan te schaffen hoor, uitrollen kan eventueel met een PVC pijp, uitstekers vind je bij de Hema/Action/Xenos. Er staan daarover veel tips in het Vraag&Aanbod forum :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Hartelijk welkom en veel taartplezier toegewenst.

4

Hoi Anne!

Welkom en veeeeeel plezier!

Het is inderdaad een vrij kostbare hobby  :/
Maar wat ik vaak doe is dat ik de jarige laat kiezen: of een cadeau of een taart. Gelukkig kiezen ze vaak voor het laatste  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!