Onderwerp: biscuit

Ik weet dat die vraag hier al 1000 keer is gesteld, maar ik kan het antwoord niet direct terug vinden  :s

Ik weet dat je biscuit kan invriezen..
maar hoelang op voorhand eruit nemen?
en, een grote doos heb ik niet, kan het eventueel in een zakje ofzo?

bedankt voor jullie antwoorden
xxx

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

2

Re: biscuit

Ik neem hem meestal een 1u 1,5 uur voor ik begin uit de diepvries
en dan is hij wel goed om te snijden.

en ik vries hem in: eerst doe ik er 2x huishoudfolie omheen en dan in een plastic zak in de vriezer

Lieve groetjes van Nicole

waaauw hartelijk dank voor je antwoord  :Y

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

4

Ik haal opt werk de kapsel er 5 a10 minuten voorhand uit. Gebruik een goed scherp taartmes. Je komt er nu al direct goed doorheen, zonder dat ie enorm kruimelt. Het is maar net wat je prettig vind. Als je hem er uit haalt te ontdooien ver van te voren dek hem dan wel af met plastic of een theedoek. Anders kom je er niet met een mes doorheen omdat ie zo uitgedroogd is.

Karinth1 schreef:

Ik haal opt werk de kapsel er 5 a10 minuten voorhand uit. Gebruik een goed scherp taartmes. Je komt er nu al direct goed doorheen, zonder dat ie enorm kruimelt. Het is maar net wat je prettig vind. Als je hem er uit haalt te ontdooien ver van te voren dek hem dan wel af met plastic of een theedoek. Anders kom je er niet met een mes doorheen omdat ie zo uitgedroogd is.

Ja, das waar wat je zegt, ik vind het altijd zo lastig als die kruimelt, das idd een goede oplossing.
Die theedoek moet die dan vochtig zijn?