1

Onderwerp: Wie heeft er een goed idee??

Hoi,
Op de school van onze kinderen is er binnenkort een fancy fair met een taartenbakwedstrijd. 'Tuurlijk doen we mee hè mam?! Tuurlijk maar nu zit ik dus zonder inspiratie...
Het enige wat ik bedacht heb dat het wel iets met school te maken moet hebben en dat het leuk zou zijn om er een globe op te zetten. Maar hoe deze zaken te combineren.....??
Als jullie een goed idee hebben, hoor ik het heel graag!

Groetjes Son

2

Re: Wie heeft er een goed idee??

wat dacht je van (les)boeken? Ik zag hier laatst een leuke voorbij komen, iemand was net geslaagd.

3

schoolbord met krijtjes langs de zijkant, naam van de school erop, een gepuzzelde globe of geboetseerd.

Lieve groetjes van Nicole

4

Er bestaat zo een logo van een wereldbol met allemaal kindjes rond die elkaar de hand geven. Elk kindje is van een ander continent. Denk dat als je erop googeld dat je dat wel kan vinden.
Dat lijkt me leuk om te maken. Bvb een halve bol taart en dan de kindjes er rond als taartopzetstuk. Maar misschien is dat te simpel.

5

Hoi meiden, bedankt voor jullie ideeen. Bedoelde alleen met globe niet de wereldbol, maar zo'n snow-globe om iets in te zetten...

Groetjes Son

6 Laatst bewerkt door nele (03-04-2011 10:21)

:D Was dat even verkeerd begrepen. Dat maakt het inderdaad een pak moeilijker. Maar misschien dat je een schools tafereel in de globe kan steken, bvb een oud schoolbankje met een meisje op, je zou er ook een slapend jongentje op kunnen zetten en dan zo een papieren vliegertje naast zijn schriftjes ofzo.

Of als de fancy fair een thema heeft die gebruiken.

Succes!

7

Dat schoolse tafereeltje is misschien wel iets! Fancy fair heeft helaas geen thema anders had ik dat inderdaad gebruikt. Maar ik ga eens denken over dat schoolbankje!

Groetjes Son

8

zag bij hello cupcake op youtube , fancyfair cc,s langskomen , misschien is dat wat? zijn heel simpel maar reuze leuk
zijn soort gebakjes gemaakt met mm en zo maar zien eruit als fruittaartjes
groetjes nadine