1

Onderwerp: Voor mijn eigen meisje, 2 jaar!

Door mijn mega drukke week (500 cc's en 5 taarten) was ik een beetje Toos inspiratieloos voor de taart van mijn eigen lieverdje..dus heb ik mijn inspiratie gehaald uit die prachtige taarten van peggyvanderven en Sweet Caroline...er valt niet aan te tippen, maar ik ben toch tevreden. Ik zie wel alweer verbeterpunten...maar dat is niet erg..ik denk dat mijn moppie heel blij zal zijn.

Ik heb er geen moment aan gedacht om Dora te boetseren, geen tijd en dat meisje is zooo moeilijk, dat plastic poppetje is wat groot uitgevallen..maar dan kan ze er lekker mee spelen..

http://94.100.114.104/1272800001-1272850000/1272802201-1272802300/1272802226_5_3xW3.jpeg

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Voor mijn eigen meisje, 2 jaar!

Heel erg mooi die kleuren combinatie!!!!!mooie taarten :thumb:
Mijn dochter is 24 april jarig, misschien een idee deze kleuren ook te gebruiken. ;)

3 Laatst bewerkt door chantalessers (02-04-2011 23:28)

Heey Judy
Wat een leuk resultaat joh! zal je kleine meid zeker blij mee zijn!!!
En dat noem je inspiratieloos? haha. ben benieuwd naar je momenten wanneer je puilt van de inspiratie.  :thumb:

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

4

Hoi Judy,

Niks niet inspiratiloos, ik weet zeker dat je weer taartofielen hebt geïnspireerd met deze hartstikke leuke taart  :Y .

Gefeliciteerd met je prinses en ik ben heel benieuwd naar haar reactie  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

5

Gefeliciteerd met je dochtertje en ik vind de taart erg leuk, gezellige kleurtjes!

Groetjes,
Michelle

6

oooh wat mooi geboetseerd  :lol:
nee grapje maar ik vind het een leuke stapel en het belangrijkste is dat ze er blij mee is toch?

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

7

mooi hoor en strak zo hoog!!! veel bezoek denk ik..
ik ga ook maar eens een cursus volgen om strak te stapelen denk ik want een taart lukt nog wel ongeveer maar stapels aaaaaaahhhhhhhhhhhhh

8

Ik vind hem errug leuk!! Gefeliciteerd met je meisje.

Groetjes Maji

9

Dank!! Ze heeft hem nog niet gezien, maar ik zal een foto met haar en de taart plaatsen, leuk!!

10

Hé Judy,

wat een mooie taart heb je voor je dochter gemaakt!

Gefeliciteerd!

Jacqueline

Heel mooi geworden zeg!!! Toppie  :thumb: ....

Ps. wat lief dat je me bij het ontstaan van deze mooie taart betrekt hihi...

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

12

Leuk dat je wat post Peggy (zie ik gelijk dat ik een 'r'teveel in je naam had gezet :S), vind jouw taarten altijd zó gaaf!

Mijn dochter had niet zo heel vee aandacht voor de taart, maar wat wil je met 2 jaar en hele dagen taart in je omgeving ahhahahaa

13

Wat issie moooi geworden!! Gaaaf zeg!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Judy schreef:

Leuk dat je wat post Peggy (zie ik gelijk dat ik een 'r'teveel in je naam had gezet :S), vind jouw taarten altijd zó gaaf!

Mijn dochter had niet zo heel vee aandacht voor de taart, maar wat wil je met 2 jaar en hele dagen taart in je omgeving ahhahahaa

Graag gedaan  :Y 

Dat wordt trouwens wel beter, de oudste van mij is 7 en nog steeds bijna elke morgen gaat hij in de taarten-koeling kijken of er iets moois te zien is..... ;)

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl