Onderwerp: Chocolade Biscuit Mix...
Ik wil voor een chocolade biscuit, 495 gr mix, 112 ml water en 6 eieren gebruiken. Mij is er verteld dat ie anders niet te hoog en te droog wordt. De bakvorm is 26,4cm en 7,6 cm hoog.
Is dit goed?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade Biscuit Mix...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil voor een chocolade biscuit, 495 gr mix, 112 ml water en 6 eieren gebruiken. Mij is er verteld dat ie anders niet te hoog en te droog wordt. De bakvorm is 26,4cm en 7,6 cm hoog.
Is dit goed?
helluup ik ik wil aan de slag...!
...............................................................................................................................................................................................................................
Waarom wil niemand mij helpen?
Kunnen jullie mij niet helpen of willen jullie mij niet helpen?
Ik weet het niet. Ik heb hem een keer gebakken zoals ik gewoon biscuit bak. 50 ei 6ml water en 66 gram mix.
Maar ook zoals het op het pak choco mix staat, lukt het prima!
En ik denk dat iedereen lekker in het zonnetjes zat...
Ik gebruik deze hoeveelheid voor een 25 cm vorm, mijn biscuit is dan mooi van hoogte. Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Zou hij toch iets te laag zijn, dan een volgende keer eens proberen met 7 eieren, 577 gram mix en 131 ml water.
Ik denk trouwens dat je iets te veel verwacht, als je binnen 10 minuten een reactie denkt te krijgen. Vooral op een dag als vandaag.
Ik gebruik deze hoeveelheid voor een 25 cm vorm, mijn biscuit is dan mooi van hoogte. Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Zou hij toch iets te laag zijn, dan een volgende keer eens proberen met 7 eieren, 577 gram mix en 131 ml water.
Ik denk trouwens dat je iets te veel verwacht, als je binnen 10 minuten een reactie denkt te krijgen. Vooral op een dag als vandaag.
Het is wel gelukt, alleen niet hoog genoeg zoals je zei.
Ja klopt wat je zegt maar ik was gewoon zenuwachtig voor dat ik begon met mijn tweede taart. Ik ben nog een beginner.!
Ja klopt wat je zegt maar ik was gewoon zenuwachtig voor dat ik begon met mijn tweede taart. Ik ben nog een beginner.!
![]()
wat juist zou betekenen dat je geduld moet hebben
Dame16 schreef:Ja klopt wat je zegt maar ik was gewoon zenuwachtig voor dat ik begon met mijn tweede taart. Ik ben nog een beginner.!
![]()
wat juist zou betekenen dat je geduld moet hebben
ok.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocolade Biscuit Mix...