1 Laatst bewerkt door Cecie (02-04-2011 22:31)

Onderwerp: ik ben.....

Buzzzzz Lightyearrrrr :lol: Dat roept mijn zoontje (2) steeds en dan rent hij rond met zijn armen als vleugels naar achteren gestoken :D

En daar moest ik steeds aan denken toen ik deze maakte. Hij herkende hem ook al toen ik alleen nog maar de eerste laag had staan met de letters erop; he, toy stojie taart, buzz lightning :D Beter compliment kun je niet krijgen, niet waar? ;)
Hij is voor het zoontje van een vriendin, dus helaas, Buzz has left the building ;)

Gevuld met BBR en mango-abrikozenbavaroise.

http://farm6.static.flickr.com/5254/5582471189_7459af91bc_z.jpg

Nog even ter verduidelijking van de cactussen en zo. Sven is ook helemaal gek op het spel op de ps3. Dat speelt in een wildwest omgeving waar je die cactussen dus ook steeds ziet, vandaar. De plaatjes op de onderste taart zijn ook scenes uit dat spel.

If life gives you lemons, make lemonade

2

Re: ik ben.....

Geweldige taart!!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

3

Mooi hoor en wat een werk

LEUK (MET HOOFDLETTERS)
Hier zijn ook Buzz fans in huis. Erg herkenbaar en goed gelukt!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5

:thumb: heel mooi!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6 Laatst bewerkt door Lori (02-04-2011 21:13)

Wauw, mooie taart! En wat een werk zal het zijn geweest!

Heb je het randje om de letters SVEN met de sugargun gemaakt? Als je je fondant of marsepein eerst even kneed met wat crisco erdoor, wordt het niet zo korrelig. Je ziet nu een beetje scheurtjes en dat is jammer. De taart is verder zò netjes!!

7

WAUW, goed gedaan. Veel details.....superrrrrr

groetjes karin

8

Lori schreef:

Wauw, mooie taart! En wat een werk zal het zijn geweest!

Heb je het randje om de letters SVEN met de sugargun gemaakt? Als je je fondant of marsepein eerst even kneed met wat crisco erdoor, wordt het niet zo korrelig. Je ziet nu een beetje scheurtjes en dat is jammer. De taart is verder zò netjes!!

Je wilt niet weten hoeveel crisco er al doorheen zit :lol:
Ik weet niet waarom hij dat deed :s Ik verdenk de marsepein, het was nl een restje van een andere taart maar het was geen 'oud' restje.  :think: 
Helaas had ik die blauwe kleurstof niet meer in huis gisteravond, dus ik kon geen nieuw stukje kleuren, stom natuurlijk  :grr: Maar ja, dit had ik niet verwacht ... Wel heel jammer, ja. Baalde er wel van.

Maar bedankt voor de tip en het compliment :Y  :thumb:
Altijd fijn om opbouwende kritiek te krijgen waar je wat aan hebt :)

:thumb:  :thumb:  :thumb:
Hij is echt hardstikke leuk zeg.
Toevallig is mijn jongste zoon ook helemaal gek op Buzz...
HIj wordt over 1 maand 2 en ik zat ook aan een toystory taart te denken.
Ik had eigenlijk een beetje ook dit idee, met die letters.
Erg leuk!!

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

10

super afgewerkt met al die details

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

11

Aah, geweldig! Weer eentje om NIET aan de kinderen te laten zien :D

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

12

willemz schreef:

Aah, geweldig! Weer eentje om NIET aan de kinderen te laten zien :D

:lol: Jaah, dat ken ik :D
Oh mama die wil ik voor mijn verjaardag... en wil je die ook voor mij maken... oh ik wil die ook voor mijn verjaardag... oh nee, ik wil toch liever die.. die is ooook leuk.... en ga zo maar door :lol: