1

Onderwerp: Iets met framboos?

Hallo ik moet voor een klantje een taart maken met frambozensmaak. Ik heb net bij de recepten gekeken en daar staat alleen iets met frambozenmousse. Maar ze willen zeker geen bavarois achtig iets. Die mousse lijkt me op bavarois......

Heeft iemand misschien tips voor vullingen? Ik heb de patidess al wel gezien die ik kan gebruiken. Zou dat smaken met banketbakkersroom en een laagje frambozenjam of zo?

Ik hoor het graag

Bedankt alvast.

Groetjes,
IRma

2

Re: Iets met framboos?

Ik heb laatst een BC gemaakt met patidess er doorheen (fr.boos) en nog een laagje neutraal. Derde laagje was fr.jam, superlekker!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Bedankt voor je antwoord, maar wat bedoel je met een laagje neutraal?

grts Irma

Ik heb vandaag botercreme gemaakt (van de mix) en daar bevroren framboosjes van de AH doorheen gemixt en dan de tweede laag een laag frambozenjam. Erg lekker, fris maar toch zoet.

Ik denk dat Judy met neutraal gewoon basis botercreme bedoelt.

Ik heb vandaag botercreme met framboos loran oil gemaakt... hemels!

Groetjes Natasja!

6

Of een laagje jam, slagroom en verse frambozen erop, jammmm

7

Mascarpone met een schep frambozen-jam met verse frambozen en dan een laagje frambozen jam is echt een aanrader

8

Echt hartstikke bedankt voor de reacties, ik ga de mgelijkheden voorleggen en dan kijken wat ze lekker vinden.

Groetjes,
Irma

9

Je hebt van saroma ook pudding in frambozen smaak, die doe ik nog wel eens door de botercreme, is ook erg lekker (niet te veel gebruiken)!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!