1

Onderwerp: Graag een klein oosters bruidstaartje .....

Met aqua goud en tja wat voor kleur is het  :s voor twee heel gelukkige mensen die het klein wilde houden en niet teveel geld hebben voor een grote taart .....door veel problemen.

Gevuld met Werthers echte vulling .

http://i958.photobucket.com/albums/ae67/Chantel67/oostersbruidstaartje3-2.jpg

2

Re: Graag een klein oosters bruidstaartje .....

Wow, wat schitterend ! Prachtige kleuren, superstrak en hele mooie bloemen !

Groetjes, Conny

3

oooh wat een gave onderkant... is dat nou kant ofzo... of is het echt eetbaar? Wat een leuke kleurencombi!! En niet te vergeten wat super super strak!!

groeten, Bianca
TAART in huis

4

Post schreef:

oooh wat een gave onderkant... is dat nou kant ofzo... of is het echt eetbaar? Wat een leuke kleurencombi!! En niet te vergeten wat super super strak!!

Dat is inderdaad lint een keer op internet gekocht ik heb dus echt bakken vol lint en denk vaak wat moet ik er mee  ;) maar nu had ik wel een heel mooi uitgangspunt vooral om dat ze er niet teveel op wilde  :)

5

Post schreef:

Dat is inderdaad lint een keer op internet gekocht ik heb dus echt bakken vol lint en denk vaak wat moet ik er mee  ;) maar nu had ik wel een heel mooi uitgangspunt vooral om dat ze er niet teveel op wilde  :)

Hoi,

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Ik hou vooral van eenvoud, deze taart van jou is erg mooi. Het lint maakt je taart af!

Ziet er prachtig uit, zowel de kleur als hoe mooi strak de taart bekleed is  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

hele leuke taart!! super strak!! :thumb:

9

Geweldig...............de kleuren en het geheel........en om een mooie reden....... :Y

prachtig!!!
maar wat me vooral opvalt: wat suuuuperstrak!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

Mooi!

12

:thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

13

ik vind hem gaaf!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Gewoonweg super!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Super :thumb:  en ik dacht eerst dat je het randje ook zelf had gemaakt :) (maar gaaf lintje hoor:zo zie je maar:komt alles toch nog een keertje van pas. :P )

16

wauw, mooi zeg