1

Onderwerp: Schaakmat!

Een schaaktaart was de vraag, voor een man. Nu vind ik taarten voor een man al best lastig, en bij de schaaktaart had ik mijn bedenkingen of ik dat wel kon. Boetseren is zeker niet mijn sterkste punt :-)
gelukkig mocht ik de schaaktaart van Pricilla (Riekele) gebruiken ter inspiratie en uiteindelijk ben ik superblij en trots op het resultaat!

Gevuld met frambozencreme, framboosjes en jam en de andere met sinaasappel/mandarijncreme en lemoncurd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMJSMWL7.jpg

bedankt voor het kijken!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

2

Re: Schaakmat!

Mooi, leuke kleuren en hij klinkt heerlijk !

3

Ik vind hem erg leuk hoor! Ik vind het zelf ook altijd zo moeilijk voor een man. Ik zou zelf nooit op dit idee gekomen zijn. Enne, ik vind ze goed geboetseerd hoor. ;)

4

GEWELDIG. leuke, frisse kleuren, geweldige schaakstukken.

5

helemaal leuk, en goed geboetseerd!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

6

sharonvb schreef:

Ik vind hem erg leuk hoor! Ik vind het zelf ook altijd zo moeilijk voor een man. Ik zou zelf nooit op dit idee gekomen zijn. Enne, ik vind ze goed geboetseerd hoor. ;)

Daarom is dit forum ook zo super, zo veel inspiratie te vinden!!

www.label6.nl

7

helemaal leuk en mooi :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

mooi gedaan, top! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

9

Oh wat mooi geworden! Ik vind die kleuren ook super. Voor een man is inderdaad moeilijk, maar dit is een echte mannentaart en dan toch ook vrolijk!

Heel mooi!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

10

Riekele schreef:

Oh wat mooi geworden! Ik vind die kleuren ook super. Voor een man is inderdaad moeilijk, maar dit is een echte mannentaart en dan toch ook vrolijk!

Heel mooi!

Dank je wel! hij is net opgehaald en de bestelster was gelukkig ook helemaal blij!

www.label6.nl