Re: Niet-zo-enge piratenkoekjes...
Ow Marielle, how cute !
Prachtig weer hoor, je bent echt een koekenkoningin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet-zo-enge piratenkoekjes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ow Marielle, how cute !
Prachtig weer hoor, je bent echt een koekenkoningin
super leuk zeg! zou ik ook zoiets zelf kunnen maken, ooit

Mooi hoor, ik heb nu inspiratie voor de verjaardag van mijn zoontje, nu de uitvoering nog 
Waw! ze zijn prachtig!
Laatst probeerde ik ook rode koekjes met witte polkadots te maken, maar het rood liep helemaal over in het wit.
Hoe voorkom jij dit Mariëlle?
Groeten,
Evelyn
Ohhhh, ik vind ze leukkkkkkkkkkkk! 
Vind ze zo schattig en knap gemaakt!
Waw! ze zijn prachtig!
Laatst probeerde ik ook rode koekjes met witte polkadots te maken, maar het rood liep helemaal over in het wit.Hoe voorkom jij dit Mariëlle?
Groeten,
Evelyn
Om 'bloeden' van de kleuren te voorkomen is het belangrijk dat de vloeibare icing precies de goede consistentie heeft; dus niet te dun!
Als je de 10-seconden truc gebruikt (een sliertje icing moet er 10 seconden over doen om te verdwijnen in het oppervlak) gaan stippen zelfs bij het gebruik van felle kleuren met wit meestal wel goed.
wat zijn ze toch weer schattig! Word altijd zo ontzettend blij van jou koekjes, en steeds denk ik ik moet echt gaan oefenen! Het is zo leuk om te doen namelijk...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet-zo-enge piratenkoekjes...