1

Onderwerp: Taartdecoratiewinkel in delft

Morgen ga ik shoppen in Delft. Weet iemand van jullie of daar in het centrum ofzo een taartdecoratiewinkel zit?

Ik heb voor volgende week zaterdag het volgende nodig: PME Silver Lustre Spray.

Als ik die in de shop bestel komt daar nog flinke verzendkosten bij. Zonde voor 1 ding ;)

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

Re: Taartdecoratiewinkel in delft

Hoi,

Je kunt even kijken op de site van infotaartje. Daar staat per regio ingedeeld waar winkels te vinden zijn, vast ook wel in Delft en omstreken.

3

weet anders nog wel een winkel waar je het kan krijgen.als het door de brievenbus past ben je niet zoveel verzendkosten kwijt.

4

Ik zou het echt niet weten. Er zit zelfs geen pipoos in Delft waar het eventueel zou kunnen liggen. dichtstbijzijnde adresjes zijn in Rijswijk of Bleiswijk.

Je zou idd kunnen kijken naar een (kleine) webshop in Delft waar je het evt op kan halen.  :)

Veel plezier verder! Het is een leuke stad. Ik hoop alleen dat je je niet teveel aan hoeft te trekken van de gigantische bouwputten die rondom de binnenstad liggen momenteel  :/  :lol:

5 Laatst bewerkt door nicolette (01-04-2011 17:54)

Helaas, in Delft  zelf zit geen taartenwinkel. Wel in de omgeving...

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

Volgens mij is er geen winkel in delft, want ik krijg hier regelmatig mensen uit delft.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

7

Nee helaas niets qua taarten in delft. verder wel erg gezellig om te winkelen. veel plezier

De Makro zit wel in Delft...hahaha kun je gelijk GROOTS shoppen! Maar een gezellig taartwinkeltje in de binnenstad ken ik ook niet...