1

Onderwerp: printjes kant en klaar in blok??

Voor het scrapbooken heb je van die blokken met vellen papier. Bestaat zoiets voor de taarten??

Of word het dan een foodprinter kopen ??

Het lijkt me zo handig voor alle tasjes/schoentjes e.d.

2

Re: printjes kant en klaar in blok??

Je hoeft niet perse een printer te kopen, je kan ook printje bij iemand bestellen.
Want wat jij wilt bestaat niet.

Veel taart plezier

3

Leuke printjes in een blok, dat klinkt goed. Die kan je scannen en uitprinten lijkt me. Waar koop je zoiets? Ik ben altijd op zoek naar leuke printjes.

4

Mirand@ schreef:

Leuke printjes in een blok, dat klinkt goed. Die kan je scannen en uitprinten lijkt me. Waar koop je zoiets?

Pipoos, Action, alle hobbywinkels die scrappapier verkopen  ;)

5

Bestellen idd of een foodprinter kopen...........

6

djehr schreef:
Mirand@ schreef:

Leuke printjes in een blok, dat klinkt goed. Die kan je scannen en uitprinten lijkt me. Waar koop je zoiets?

Pipoos, Action, alle hobbywinkels die scrappapier verkopen  ;)

Dan ga ik me daar eens in verdiepen. Ik kijk alleen op de taartafdeling  :lol: .

7

hmm jammer, klinkt als een gat in de markt  :D

Is kan nl ook geen webshop vinden die duidelijke plaatjes heeft staan die ze voor je kunnen printen  :s

Bedankt voor jullie reacties

8

in Veenendaal heeft Karla een printer en in Ede Marianne (mvdkolk). Beide printen ook op bestelling, dus voor je eerste printjes kun je hen ook vragen, dan kun je later altijd nog kijken om zelf een printer te kopen.

Groetjes, Dorothea.

jolandaS schreef:

hmm jammer, klinkt als een gat in de markt  :D

op die wijze kun je niet alle printjes luchtdicht verpakken en heb je waarschijnlijk erg snel kans op breken. Daarbij zit je ook met je houdbaarheid, a 2 maanden geloof ik.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Dot schreef:

in Veenendaal heeft Karla een printer en in Ede Marianne (mvdkolk). Beide printen ook op bestelling, dus voor je eerste printjes kun je hen ook vragen, dan kun je later altijd nog kijken om zelf een printer te kopen.

Ik print idd ook op bestelling.
Ik print op frosty sheet en kost € 5,50 per sheet incl verzendkosten
Het liefst wil ik de afbeelding in een word-bestand hebben met de juiste grote,zo kan er geen misverstanden ontstaan over de grote van de print.

Groetjes Marianne

11

Dank je voor jullie antwoorden.

Het in omdracht printen vind ik dan weer niet heel handig  :o . Als ik iets in mijn hoofd heb moety het namelijk METEEN ha ha.
Daarom leek het me zo handig, een blok met leuke printjes en kiezen maar wat je leuk vind.

Daarom heb ik nu 'alles' gelezen over de foodprinter en er toch 1 aangeschaft...

12

haha eigenlijk ben ik ook zo, Jolanda, maar ik heb het toch nog steeds weten af te houden; dus lekker dat er zo dichtbij nog iemand zit met printer!

Groetjes, Dorothea.

13

Ik vind die sierrandjes rond de taarten altijd zo leuk, dus ik kon het niet langer meer tegenhouden  :D .
En je weet me te vinden hé ha ha.

14 Laatst bewerkt door jolandaS (06-04-2011 21:35)

Vandaag binnen gekregen!
En meteen een taart afgemaakt die op de printer stond te wachten  ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144566

Heb natuurlijk weer veeeel te weinig geduld om eerst alles te lezen maar het ging goed en heb maar 1 sheet verspeeld, valt mee toch?!
Nu wel ff alles goed gelezen voor hij meteen in de soep draait...