Re: Bruidstaart met paarse bloemen

:thumb: geweldig is ie weer! Ik hoop dat het goed gaat, hebben ze geen lift :think:

I never met a calorie I didn't like....

27

glashill schreef:
Biancatjuh schreef:

Heel mooi!
Dit is eigenlijk precies de bruidstaart die ik in mijn hoofd had voor mijn eigen bruiloft op 28 mei. Ben al bezig met de bloemen te maken. Hmm toch maar net iets anders maken.  :s

Hoezo zou je 'm net ff anders maken? Als je 'm zo mooi vindt .... maak je 'm toch gewoon zo?

Zou je dat dan niet erg vinden?  :o  Ik zal hem natuurlijk toch naar mijn hand zetten. Ik heb net iets andere bloemen erbij, maar wel die roosjes, idee  enz.

Groetjes Bianca

28

wat een mooie taart.
de bloemen zijn geweldig van kleur. Dat donkerpaars vind ik altijd erg mooi.
Heb ook al een aantal malen geprobeerd zo donder te krijgen, maar nog niet gelukt. Welke kleur heb je hier gebruikt?

29

Biancatjuh schreef:
glashill schreef:
Biancatjuh schreef:

Heel mooi!
Dit is eigenlijk precies de bruidstaart die ik in mijn hoofd had voor mijn eigen bruiloft op 28 mei. Ben al bezig met de bloemen te maken. Hmm toch maar net iets anders maken.  :s

Hoezo zou je 'm net ff anders maken? Als je 'm zo mooi vindt .... maak je 'm toch gewoon zo?

Zou je dat dan niet erg vinden?  :o  Ik zal hem natuurlijk toch naar mijn hand zetten. Ik heb net iets andere bloemen erbij, maar wel die roosjes, idee  enz.

Nee hoor! Al zou je een exacte kopie maken. Geen probleem hoor!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

30

Hij is geweldig!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

31

mollie schreef:

wat een mooie taart.
de bloemen zijn geweldig van kleur. Dat donkerpaars vind ik altijd erg mooi.
Heb ook al een aantal malen geprobeerd zo donder te krijgen, maar nog niet gelukt. Welke kleur heb je hier gebruikt?

De Regal Purple en Violet van Americolor. En dan natuurlijk lekker veel  :P

www.jacstaartjes.nl

32

nou ik zal voor je duimen dat alles op zijn plek blijft.
Super taart!

Groetjes, Dorothea.

33

Wat een geweldige taart, echt heel mooi!!!! Succes met het brengen!

Groetjes Sandra
taartvanmeij.hyves.nl

34

Wow, wat een geweldige taart. Die kleuren zijn fantastisch en het hele plaatje klopt gewoon, om nog maar niet te spreken van het bruidspaartje. Echt heel vet! En heel veel succes met het tillen, ga net als de rest voor je duimen.

35

wauw, weet even niet wat te zeggen. Wat een schitterende taart!!!!!!!

groetjes Anneliek

36

Wauw, wow!!
Schitterend!!!

Ohhh dit is echt een taart met een "wauw" gevoel en dat is perfect voor een bruiloft!!

Is 'ie goed aangekomen?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

38

In 1 woord: prachtig!! Ik hou hier zo van. Het lijkt me wel lastig met zo'n gevaarte 2 trappen op.. hoop dat ie heelhuids aankomt!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

39

oooh wat zijn jou bruidstaarten toch altijd een plaatje om te zien!!!
Breng jij altijd je taarten alleen weg of heb je hulp van iemand om tijdens het vervoer hem vast te houden?

ik moet over 2 weken een taartje van 5 hoog wegbrengen... maar zit te twijfelen hoe ik het zal doen, heb namelijk nachtmerrie gehad dat hij was ingestort  :s  :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

40

glashill schreef:
Biancatjuh schreef:
glashill schreef:

Nee hoor! Al zou je een exacte kopie maken. Geen probleem hoor!

Dankjewel. Je ziet hem wel verschijnen in de 1e week van Juni  ;)

Groetjes Bianca

41

Nou ladies .... hij staat hoor! Maar man wat 'n klim. Hij moest 2 smalle kasteeltrapjes op met van die korte houten treden. Pffff ... bij de laatste 2 treden liet ik 'm echt bijna stuiteren. Mensen die me kennen weten dat ik lekker kan blozen en bij inspanning rode vlekken in m'n nek krijg. :o Nou ... volgens mij stonden de vlekken nu zelfs op m'n tenen  :lol:

www.jacstaartjes.nl

42

Post schreef:

Breng jij altijd je taarten alleen weg of heb je hulp van iemand om tijdens het vervoer hem vast te houden?

ik moet over 2 weken een taartje van 5 hoog wegbrengen... maar zit te twijfelen hoe ik het zal doen, heb namelijk nachtmerrie gehad dat hij was ingestort  :s  :lol:

Meestal gaat m'n moeder mee, maar dat is dus niet om 'm vast te houden. Ik sjouw m'n taarten altijd zelf. Ik sta nl. niet voor mezelf in als iemand anders 'm uit z'n handen laat stuiteren  :P. Maar sowieso is 't handig als ze meegaat. Ze houdt dan alle deuren open, geeft aan dat er een drempeltje zit etc...

De taart zelf vervoer ik altijd gewoon achterin de kofferbak. Op zich staat een 5 hoge stapel bij mij als een huis (ik maak gebruik van de seperator plates), maar deze is dus niet meer te tillen. Vandaar dat ik zou adviseren 'm in delen (2 stapels of zo) te vervoeren.

www.jacstaartjes.nl

43

Echt schitterend! Ben blij dat het goed is gegaan  :thumb:
Welke maten heb je trouwens gebruikt?

pluk de dag!

wauw wat een geweldige taart! brrr. vervoeren, zou er de bibbers van krijgen ;)
groetjes neeltje

45

Wat een prachtige taart!

En voor het afleveren: Zet em op meid, je kan het!

46

wauw, geweldig!!

groetjes José

Nou ik ben helemaal blij voor je dat het goed is gekomen en dat paartje heb je daar een cursus voor gedaan ik vind ze zo leuk!?

Groetjes P@trici@

48

israa schreef:

Echt schitterend! Ben blij dat het goed is gegaan  :thumb:
Welke maten heb je trouwens gebruikt?

Thanks!

De maten zijn: 35 - 27,5 - 20 - 15

www.jacstaartjes.nl

49

saltandpepper schreef:

Nou ik ben helemaal blij voor je dat het goed is gekomen en dat paartje heb je daar een cursus voor gedaan ik vind ze zo leuk!?

Ik heb destijds de workshop bruidspaartjes bij Wendy gedaan en daar leer je echt superveel van! Op zich maak je dan een staand exemplaar, maar doordat je dan de basis weet, kun je uiteindelijk ook met een zittend paar aan de slag.

Zeker een aanrader dus!

www.jacstaartjes.nl

50

prachtig,en een mooie kleuren combi

Groetjes Ria123