1

Onderwerp: Weer 3 stapeltaarten

http://94.100.120.209/1269700001-1269750000/1269747601-1269747700/1269747659_5_Gg7m.jpeg
Prinsessentaart met bijpassende cupcakes.

http://94.100.120.88/1269700001-1269750000/1269747601-1269747700/1269747675_5_uQR9.jpeg
Een verjaardagstaart voor een vriendin. Ze houdt erg van landelijke stijl dus vond dit wel goed bij haar passen ze was er ook heel erg blij mee

http://94.100.127.132/1258550001-1258600000/1258587001-1258587100/1258587019_5_8Aq4.jpeg
En de verjaardagstaart voor mijn dochtertje die 1 is geworden. Was de eerste keer dat ik een 3 laagse taart heb gemaakt. Maar was erg blij met  het resultaat

Bedankt voor het kijken  :)

2

Re: Weer 3 stapeltaarten

3 erg mooie taarten :Y

Groetjes Gerien

3

Het zijn 3 leuke taarten! :Y

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

Stuk voor stuk prachtexemplaren!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

5

Wat een prachtige stapeltaarten! Vooral de taart voor je dochter vind ik erg leuk, qua kleurtjes en zo! Groetjes Diana

6

Ohh vind ze alledrie even mooi. De kindertaarten zijn lekker vrolijk en die voor je vriendin is ook helemaal mijn smaak. (mooie strik ook  :Y )

Groetjes Eline

7

Heeeel mooi :)

Héél chique taarten !
Knap hoor

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

9

Wat een plaatjes van taarten !

Groetjes, Conny

10

Sjoooo......super  :thumb:

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

11

Zooooooo die taart voor je vriendin is mooi, welke kleuren heb je daar voor gebruikt

Groetjes Yvonne

12

dudoky schreef:

Zooooooo die taart voor je vriendin is mooi, welke kleuren heb je daar voor gebruikt

Groetjes Yvonne

Dankjewel!
Ik heb wit gemengd met bruin van wilton en een beetje geel erbij.

13

Ze zijn allemaal prachtig. Die 2e taart vind ik qua kleur waanzinnig. Mag ik vragen hoe je die kleur zo gekregen hebt?

Groetjes,
Ingie

14

echt leuk ga ik opslaan als je het goed vindt?

15

alle 3 erg mooi!! ik vind de kleuren combi van de 2e super!

16

Geweldig er mooi zeg! Zocht inspiratie voor mijn dochter die 11 april 4 wordt. Liet haar de prinsessentaart zien en ze zei meteen "ja mam die wil ik !!!!" Nou dat is echt een compliment ze is al weten bezig wat voor taart ze wil en niets is goed genoeg. Nu alleen een vraagje, hoe kom je aan die leuke prinsessenplaatje en zou je mij een korte how-to kunnen geven?  O-)  O-)  :o

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

17

Wat een prachtige taarten,superrrrr
ik maak ze zelf niet,maar help mijn dochter er bij.
Mag ik vragen hoe je die ruitjes mooi op de taart krijgt,want ons lukt het niet echt.

18

Ingie67 schreef:

Ze zijn allemaal prachtig. Die 2e taart vind ik qua kleur waanzinnig. Mag ik vragen hoe je die kleur zo gekregen hebt?

Groetjes,
Ingie

Zie mijn berichtje hierboven :D

19

Sorei schreef:

echt leuk ga ik opslaan als je het goed vindt?

Natuurlijk vind het zelfs een eer! Aangezien ik pas ongeveer 4 maanden geleden begonnen ben met taartjes maken :D

20

meisjejongen schreef:

Geweldig er mooi zeg! Zocht inspiratie voor mijn dochter die 11 april 4 wordt. Liet haar de prinsessentaart zien en ze zei meteen "ja mam die wil ik !!!!" Nou dat is echt een compliment ze is al weten bezig wat voor taart ze wil en niets is goed genoeg. Nu alleen een vraagje, hoe kom je aan die leuke prinsessenplaatje en zou je mij een korte how-to kunnen geven?  O-)  O-)  :o

Nou wat leuk :)  Ik heb de plaatjes besteld op kadokamer, ik weet niet zeker of ik dat wel mag zeggen op dit forum maar dat merken we vanzelf :)
En wat bedoel je met een korte how to? Wat zou je willen weten?

21

Mooi hoor! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

22

kanjer53 schreef:

Wat een prachtige taarten,superrrrr
ik maak ze zelf niet,maar help mijn dochter er bij.
Mag ik vragen hoe je die ruitjes mooi op de taart krijgt,want ons lukt het niet echt.

Bedankt :)
Ik heb daar deze uitsteker voor gebruikt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2093.html

23

Ja die gebruiken wij ook maar is echt heel veel oefenen om precies op dezelfde plaats steeds te beginnen.

Er is ook geen filmpje van op you tube.

24

Dank je! Heb de sheets ook besteld, dank je voor de tip. Ga er donderdag Mee beginnen.Zag trouwens dat je pas een Paar maanden bezig bent Wauw wat goed zeg!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

25

Echt geweldig!  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.