Onderwerp: Sterren taart ( deze is wel gelukt om strak te krijgen )
Sterren taart voor een verjaardag!
Bij deze is het me dan weer wel gelukt om hem strak te krijgen
Hoe is een grote vraag haha

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sterren taart ( deze is wel gelukt om strak te krijgen )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sterren taart voor een verjaardag!
Bij deze is het me dan weer wel gelukt om hem strak te krijgen
Hoe is een grote vraag haha

Leuk.
Je taarten mogen in 1 topic.
Zeker!!! deze is veel strakker dan die andere.
Eventjes een vraagje, is dit een halfbolletje. En welke maat taart is dit.
Zeker!!! deze is veel strakker dan die andere.
Eventjes een vraagje, is dit een halfbolletje. En welke maat taart is dit.
Ja he, dat vond ik ook ik heb echt geen idee hoe ik het gedaan heb haha maarja het is in ieder geval gelukt!
Het is gewoon een ronde wilton vorm van 20cm als ik hem iets ronder wil laat ik hem 5 min langer in de oven en dat lukt perfect!!!
Ik vind je taarten vrij bol aan de bovenkant, misschien doe je dit omdat je dat graag wil....hier even een ongevraagde tip
Als je graag strakke taarten wil is het belangrijk dat de taart ook vrij recht en strak zijn. Je kunt wat de onderkant is van je taart gebruiken als bovenkant. (taart omdraaien dus) Dan heb je een vlakke bovenkant.
Ik vind je taarten vrij bol aan de bovenkant, misschien doe je dit omdat je dat graag wil....hier even een ongevraagde tip
![]()
Als je graag strakke taarten wil is het belangrijk dat de taart ook vrij recht en strak zijn. Je kunt wat de onderkant is van je taart gebruiken als bovenkant. (taart omdraaien dus) Dan heb je een vlakke bovenkant.
Super bedankt voor de tip! dat is natuurlijk aan de ene kant ook wel logisch iets wat niet recht is word ook niet strak natuurlijk
Bedankt ik ben nu bezig met een taart dus ik ik ga het proberen kijken of het zo lukt!
ow hihi ik dacht dat het boltaarten waren 
ow hihi ik dacht dat het boltaarten waren
hihi bij deze was het ook de bedoeling dat ie bol zou worden, maar ik heb er vaak bij al mn taarten last van dat ze uiteindelijk bol worden vandaar! 
Leuke taart
MamavanDean&Julian schreef:ow hihi ik dacht dat het boltaarten waren
hihi bij deze was het ook de bedoeling dat ie bol zou worden, maar ik heb er vaak bij al mn taarten last van dat ze uiteindelijk bol worden vandaar!
Gebruik je wel biscuit (eieren, suiker, meel) dan, of gewoon cake (met boter)?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sterren taart ( deze is wel gelukt om strak te krijgen )