Re: 4 lagen stapel, veel foto's
Wat een super leuke Dora taart is dit, ben helemaal op haar uitgekeken, maar zo niet
Je hebt hem prachtig gemaakt.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 4 lagen stapel, veel foto's
Wat een super leuke Dora taart is dit, ben helemaal op haar uitgekeken, maar zo niet
Je hebt hem prachtig gemaakt.
Wat een superleuke taart en knap gepuzzeld!
geweldig,wat een gave stapel
.
taartgroetjes Carla
hij is prachtig 
Bedankt dames 
Wat een plaatje zeg, hartstikke mooi !
Jeeetje wat super mooi! Fantastisch gedaan!!!!
oooooohhhhhhhhhhhh echt heel mooi!!! ben sprakeloos en waar is die smiley met die uitpuilende ogen!
Ik zou niet weten wat voor feedback ik zou moeten geven behalve dat hij heel erg mooi is!
Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! 4 Jaar is echt een hele mijlpaal. Toen mijn zoon voor het eerst naar school ging, vond ik hem nog zooo klein. Ik had echt het idee dat groep 1 kinderen al heel groot waren...ahum.. totdat mijn kind in de kring ging zitten, tussen al zijn klasgenootjes. Qua lengte viel hij niet eens op tussen al die kinderen, die net zo groot waren.
Wat zijn ze dan ineens groot hè?
Ongelofelijk, wat een verschrikkelijke mooie Dora taart! Wat zal ze blij geweest zijn. Dit is toch de allermooiste taart die je je maar kunt wensen op je 4e verjaardag.
Je hebt alle echt details tot in de puntjes mooi uitgevoerd. Je kunt zien dat je er met heel veel plezier aan hebt gewerkt. 
Het is allemaal al een keer gezegd, maar hij is dan ook echt mega mooi !
Mag ik vragen hoe je dat schildje hebt gemaakt ? Bovenop de taart, dat zo mooi rechtop blijft staan ?
Echt geweldig! 
Knap gedaan!!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! M'n dochter was er echt heel erg blij mee, en daar doen we het voor toch
Het schildje heb ik als volgt gemaakt, hoop dat je het kan volgen:
Ik heb een taartkarton gebruikt die ik bekleed heb met marsepein, ik doe bijna niets met fondant eerlijk gezegd. Het is belangrijk om een taartkarton met echt gladde kant te gebruiken zoals
de goud/zilver kartonnen. Anders plakt de marsepein meteen vast en kan je het niet meer schuiven als er een kreukeltje oid in zit (ik spreek helaas uit ervaring
). Ik heb de marsepein trouwens met wat (tylose)lijm op het karton geplakt. De bekleedde taart heb
ik zo'n anderhalve tot 2 cm ingesneden en daar het karton voorzichtig in geduwd. Dan zit het goed vast en kan je eventueel aan de achterkant nog een bloemetje ofzo doen tegen het wiebelen, al valt het best mee met wiebelen als je de taart niet te voorzichtig insnijdt
Ik had Dora eerst op het bekleedde kartonnetje geplakt en toen het karton compleet was met alle letters heb ik hem pas op/in de taart gedaan. Hoop dat je zo genoeg weet, anders roep je maar!
ik heb der maar 1 woord voor :
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.
Gaaf die rechtop staande puzzelplaatjes, leuke taart
prrrrachtigggggggg 

Supergave taart!! 
Alles is al 10x gezegd, maar het is echt een fantastische taart. Je wordt vrolijk als je er naar kijkt. Petje af!
Wat een schat van een taart. Geweldig leuk en mooi gedaan! 
prachtig! wat een werk!
Bedankt! Vond het wel typisch zo'n taart die ik alleen voor mijn eigen kinderen wil maken (of mag ik dat niet zeggen
) het was zoveel werk namelijk.
Ik vind je taart echt he-le-maal geweldig.
Ben er weg van. Evenals mijn dochter. Zij wordt binnenkort ook 4 en wil ook zo'n Dora-taart. Tja, ik ben het haasje
.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 4 lagen stapel, veel foto's